در گردهمایی مداحان سراسر کشور؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: لزوم بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان در جهت تحقق آرمان‌های امامین انقلاب/ مسئله فلسطین توسط مداحان تبیین شود

سردار سلیمانی با تأکید بر لزوم تبیین مسئله فلسطین توسط مداحان برای جوامع اسلامی گفت: هدف آمریکا و صهیونیسم جهانی، نابودی اسلام و مسلمانان است.
کد خبر: ۶۲۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ - 30October 2023

سردار غلامرضا سلیمانیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (دوشنبه) در مراسم گردهمایی ذاکرین و مداحان سراسر کشور با موضوع «انسجام‌بخشی، هماهنگی و تحقق منویات رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی در جهاد تبیین» اظهار داشت: باید از ظرفیت نخبگان جامعه انقلابی در جهت تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حداکثر استفاده را بکنیم.

سردار سرتیپ سلیمانی با اشاره به موضوع فلسطین، گفت: امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تعیین روزی به نام «روز قدس» فرمودند که فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است؛ امروز این راهبرد محقق و ملت‌های مسلمان و وجدان‌های جهانی بیدار شده و مسئله فلسطین امروز مهم‌ترین موضوع جهان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: امروز باید مسئله فلسطین توسط نخبگان جامعه و مداحان برای جوامع اسلامی تبیین شود.

وی با طرح این سوال که چرا صهیونیسم، آمریکا و غرب در مقابل جهان اسلام صف‌آرایی کردند، عنوان کرد: یکی از دلایل اصلی این صف‌آرایی، گسترش اسلام در جهان و هدف آن‌ها نابودی اسلام و مسلمانان است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امروز سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایت‌های اسرائیل ناکارآمدی خود را نشان دادند، اظهار داشت: این سازمان‌ها در راستای نابودی اسلام و مسلمانان تشکیل شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه غرب هرگاه از راه نظامی نتوانسته بر مسلمانان چیره شود و لذا از راه نفوذ و مذاکره وارد شده است، گفت: دشمن طی ۲۷۰ سال جنگ‌های صلیبی نتوانست بیت‌المقدس را تصرف کند؛ اما با نفوذ و مذاکره و تشکیل سازمان‌های بین‌المللی و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی به بخشی از اهداف خود دست یافت.

وی با بیان اینکه کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل با وتو کردن قعطنامه‌های ضد صهیونیستی هیچ‌گاه اجازه ندادند که گزندی به این رژیم کودک‌کش وارد شود، افزود: سازمان‌های بین‌المللی به‌خصوص سازمان ملل در مقابل کشور‌های اسلامی ایستاده‌اند.

سرتیپ سلیمانی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام زنده و پویا شد و گفتمان انقلاب اسلامی و اسلام در غرب انتشار یافت. امروز دیگر گفتمان تمدن غربی جذابتی ندارد و دچار افول شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی باعث شکل‌گیری انتفاضه فلسطین شد، افزود: اسرائیل دلگرم به پشتیبانی آمریکا، قدرت ارتش و قدرت اطلاعاتی خود بود، اما عملیات طوفان الاقصی همه معادلات را بر هم زد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج سه مؤلفه جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی را دنبال می‌کند، گفت: امروز  تفکری که در جبهه مقاومت وجود دارد و در مقابل دشمنان و اشغالگران ایستاده، برگرفته از دفاع مقدس است و مکتب دفاع مقدس ترجمان عاشوراست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها