در گردهمایی مداحان سراسر کشور؛

نماینده ولی فقیه در سپاه: لزوم ورود قدرتمندانه به عرصه جهاد تبیین/ رژیم صهیونیستی انتقام ناتوانی خود در مقابل رزمندگان را از کودکان می‌گیرد

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی مهم‌ترین مصداق جهاد در شرایط امروز را جهاد تبیین دانسته‌اند؛ لذا همه وظیفه داریم که در این حوزه با قدرت وارد صحنه شویم و این موضوع مهم را تحقق ببخشیم.
کد خبر: ۶۲۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 30October 2023

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در مراسم گردهمایی ذاکرین و مداحان سراسر کشور با موضوع «انسجام‌بخشی، هماهنگی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهاد تبیین»، با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی انتقام ناتوانی خود در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت را از کودکان و زنان می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه به جایگاه معصومین (علیهم‌السلام) اشاره و عنوان کرد: اهل بیت (ع) تجلی‌بخش توحید بر روی زمین هستند و بر این اساس، تنها راه رسیدن به خدامحوری، ولایت‌محوری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به مداحان حاضر در این مراسم گفت: «هنر» یکی از راه‌های مهم در تبیین مسائل مختلف است و شما امروز باید از این ظرفیتی که در اختیار دارید در راستای تبیین موضوعات برای مردم استفاده کنید.

وی ادامه داد: رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی مهم‌ترین مصداق جهاد در شرایط امروز را جهاد تبیین دانسته‌اند؛ لذا همه وظیفه داریم که در این حوزه با قدرت وارد صحنه شویم و این موضوع مهم را تحقق ببخشیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: امروز جهاد تبیین در مقابل «تحریف» است و مداحان بایستی با ادبیات هنرمندانه و هدفمند در این حوزه ورود کنند و در مجالس خود، علاوه بر ذکر «یا حسین»، «یا علی» و... باید در کنار حسین (ع) بودن و با حضرت زهرا (س) بودن را هم آموزش دهند.  

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه استکبار آمده است تا چراغ اسلام را خاموش کند، گفت: باور مستکبران این است که انقلاب زنده و در حال حرکت است و لذا قصد نابودی آن را دارند.

وی اظهار داشت: دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی توطئه‌های متعدی را طراحی کرده و نقشه‌های مختلفی دارند؛ لذاباید برای مقابله با آن‌ها برنامه داشته باشیم که یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تأکید کرد: امروز باید با ایمان به خدا در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان به صورت هدفمند ایستادگی کنیم و همان‌گونه که در حوزه‌های مختلف توانسته‌ایم دشمن را شکست دهیم، در این حوزه هم موفق و سربلند شویم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار