صبح امروز برگزار شد؛

تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه‌های تهران مقابل دفتر سازمان ملل در تهران

جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم و نسبت به ناتوانی نهاد‌های بین‌المللی در جلوگیری از این جنایات اعتراض کردند.
کد خبر: ۶۲۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 30October 2023

تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه‌های تهران مقابل دفتر سازمان ملل در تهرانبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران صبح امروز با حضور در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار غیرنظامیان، نسبت به ناتوانی نهاد‌های بین‌المللی در جلوگیری از این جنایات اعتراض کردند.

اساتید شرکت‌کننده در این تجمع اعتراضی، با سردادن شعار‌هایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما ملت بزرگیم ـ ذلت نمی‌پذیریم» و با در دست داشتن پرچم کشور فلسطین و دست‌نوشته‌هایی با مضامینی چون «غزه تنها نیست» و «فلسطین آزاد خواهد شد»، همبستگی خود را با مردم غزه اعلام کردند.

همچنین قرائت بخش‌هایی از نامه سردار سلیمانی به فرمانده گردان عزالدین قسام و سخنرانی جمعی از اساتید در این تجمع به زبان فارسی و انگلیسی که خواستار اقدام سازمان ملل در معرفی رژیم صهیونیستی و آمریکا به دیوان کیفری و اعلام جرم علیه آنها شده بودند از دیگر برنامه‌های این تجمع بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار