رئیس پلیس پیشگیری فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

نصب تمثال شهدای فراجا در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها/ بهره‌گیری از تجهیزات هوشمند در ماموریت‌های فراجا

سردار بنی‌اسدی‌فر با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گفت: یکی از اقدامات مهم در همین راستا نصب تمثال شهدا در تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌هاست.
کد خبر: ۶۲۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۹ - 31October 2023

نصب تمثال شهدای فراجا در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها/ بهره‌گیری از تجهیزات هوشمند در ماموریت‌های فراجاسردار «رضا بنی‌اسدی‌فر» رئیس پلیس پبیشگیری فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه استفاده از تجهیزات هوشمند و فناورهای روز، تاثیر مستقیمی بر کشف جرائم و دستگیری مجرمان دارد، اظهار داشت: برای رسیدن به پلیس هوشمند و به‌روز همکاری‌های خوبی با شرکت‌های دانش‌بنیان داشته‌ایم.

سردار بنی‌اسدی‌فر گفت: ۹۵ درصد از تجهیزاتی که در پلیس پیگیری استفاده می‌شود بومی و به دست توانمند جوانان کشورمان ساخته شده است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه درصد قابل توجهی از شهدای فراجا مربوط به ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها هستند، ادامه داد: یاد و خاطره این شهدا همیشه باید زنده بماند تا یادمان نرود که چه خون هایی برای تثبیت امنیت و آرامش کشور عزیزمان به زمین ریخته شده و جان چه جوانانی در این راه فدا شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات خوبی که برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا صورت گرفته نصب تمثال شهدا در تمامی کلانتری ها و پاسگاه ها است تا هر فردی که به این یگان‌ها مراجعه می‌کند تصویر این شهدا را مشاهده کرده و به مقام شامخ آنان ادای احترام کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار