معاون بسیج و امور استان‌ها‌ی سازمان پدافند غیرعامل کشور تأکید کرد؛

ضرورت عملیاتی‌سازی طرح‌های پدافندی در حوزه‌های مختلف

سردار «قمی اویلی» با اشاره به ضرورت عملیاتی‌سازی طرح‌های پدافندی گفت: مدیران همواره باید در بخش پدافند غیرعامل آموزش کسب کنند.
کد خبر: ۶۲۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ - 01November 2023

ضرورت عملیاتی سازی طرح‌های پدافندی در حوزه‌های مختلفبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار سرتیپ پاسدار «محمدعلی قمی اویلی» معاون بسیج و امور استان‌ها‌ی سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز در مراسم افتتاحیه دستگاه دیزل ژنراتور در تصفیه خانه فاضلاب ساری ضمن گرامی‌داشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: مشکلات و تهدیدات متناسب با زمان فرق می‌کند و باید هر نوع آمادگی در برابر انواع تهدیدات احتمالی را داشته باشیم.

وی، با اشاره به ضرورت عملیاتی سازی طرح‌های پدافندی افزود: مدیران همواره باید در بخش پدافند غیرعامل آموزش کسب کنند.

سردار قمی اویلی بر وجود مولد‌های اضطراری برق در تأسیسات و مراکزی که خدمات ضروری به مردم ارائه می‌دهند، تأکید کرد.

وی، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید صورت گرفته از فرایند تصفیه فاضلاب در تصفیه خانه فاضلاب ساری گفت: استفاده از پساب‌های تصفیه شده می‌تواند بخشی از کمبود آب در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و … را جبران کند.

«حمید بخشی» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران با اشاره به لزوم نصب و راه اندازی دستگاه‌های دیزل ژنراتور در تأسیسات آب و فاضلاب بیان کرد: برای این منظور نشست‌های متعددی با شرکت آبفا برگزار خواهد شد.

«علیپور» قائم مقام آبفای مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه راه اندازی دیزل ژنراتور منجر به پایدار برق تأسیسات به ویژه در شرایط اضطراری می‌شود، تصریح کرد: امروز شاهد راه اندازی دیزل ژنراتور ۳۳۰ کیلووات در تصفیه خانه فاضلاب ساری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این دستگاه با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار طی ۳ ماه خریداری، نصب و راه اندازی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار