مسئول دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان جنوبی:

عکاس خبرگزاری دفاع مقدس خراسان جنوبی رتبه نخست جشنواره «امید فردا» را کسب کرد

«رحیم‌آبادی» با یادآوری اینکه اختتامیه این جشنوراه به میزبانی اداره‌کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه شهید «باهنر» تهران برگزار شد، گفت: «حسین رحیم‌آبادی» عکاس خبرگزاری دفاع مقدس استان خراسان جنوبی موفق به کسب مقام اول در رشته نماهنگ و دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره شد.
کد خبر: ۶۲۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 05November 2023

عکاس خبرگزاری دفاع مقدس خراسان جنوبی رتبه نخست جشنواره «امید فردا» را کسب کرد«مهدی رحیم‌آبادی» مسول دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» یکی از جشنواره‌های چند مرحله‌ای است که هر ساله توسط مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره در قالب رشته‌های هنرهای تجسمی، نقد آثار ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، رشته‌های همگانی، رشته‌های ادبی و آفرینش ادبی ویژه سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‎شود.

مسول دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا»، اضافه کرد: این دوره از جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» در ۸۴ رشته مختلف از دهه دوم بهمن‌ سال گذشته در شهرهای مختلف و به صورت استانی آغاز شد و پس از فرآیند داوری یک هزار و ۴۶۰ دانش‌آموز دختر و پسر برگزیده به اردوی کشوری دعوت شدند.

رحیم‌آبادی با یادآوری اینکه اختتامیه این جشنوراه به میزبانی اداره‌کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه شهید «باهنر» تهران برگزار شد، گفت: تعداد ۵ هزار و ۲۱۱ اثر در مجموع به مرحله کشوی راه یافتند که تعداد سه هزار و ۴۷ اثر در بخش دختران و دو هزار و ۱۶۴ اثر در بخش پسران دریافت شد.

وی با اعلام اینکه «حسین رحیم‌آبادی» عکاس خبرگزاری دفاع مقدس استان خراسان جنوبی موفق به کسب مقام اول در رشته نماهنگ و دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره شد، ابراز داشت: جشنواره فرهنگی هنری فردا در راستای عینیت‌ بخشی به ساحت‌های سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول‌آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار