در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: بیداری جهانی علیه صهیونیست‌ها از مهم‌ترین دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تشریح ابعاد مختلف عملیات طوفان‌الاقصی گفت: بیداری جهان اسلام از دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است و این عملیات روند عادی‌سازی روابط برخی از کشور‌ها با رژیم غاصب صهیونیستی را خنثی کرد.
کد خبر: ۶۲۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ - 04November 2023

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: بیداری جهانی علیه صهیونیست‌ها، از مهمترین دستاورد‌های طوفان الاقصی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در بندرعباس، ضمن آرزوی پیروزی نهایی برای مردم مجاهد غزه و نابودی کامل رژیم غاصب و قاتل صهیونیستی، درخصوص چگونگی نام‌گذاری ۱۳ آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار اظهار داشت: از دلایل نام‌گذاری روز ۱۳ آبان به‌عنوان روز ملی استکبارستیزی می‌توان به تبعید امام راحل به دلیل مخالفت با لایحه ذلت‌بار کاپیتولاسیون اشاره کرد؛ همچنین مناسبت دوم به خاطر به شهادت رسیدن تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ که توسط دژخیمان رژیم ستم‌شاهی با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: مناسبت سوم نیز تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام بود که هرکدام از این مناسبت‌های سه‌گانه بحث مفصلی را می‌طلبد؛ چرا دانشجویان پیرو خط امام اقدام به تسخیر لانه جاسوسی کردند؟ به خاطر اینکه سفارت خانه‌های آمریکا در هر کشوری به ظاهر سفارتخانه هستند، اما به نوعی اتاق جنگ و طراحی کودتا و براندازی به شمار می‌روند، بنا بر این دانشجویان خط امام تصمیم به تسخیر این اتاق جنگ در ایران گرفتند که امام راحل به‌عنوان انقلاب دوم از آن نام بردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین درخصوص چرایی اجرای عملیات طوفان‌الاقصی توسط مبارزان مجاهد غزه خاطرنشان‌ کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال بیرون کردن مردم غزه از سرزمین خودشان است و پس از آن قصد انجام نقشه شوم خود یعنی «از نیل تا فرات» را دارد. جوانان نترس، شجاع و شهادت‌طلب حماس، دست دشمن را خواندند و با این عملیات ثابت کردند که رژیم صهیونیستی مانند خانه عنکبوت است.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های مجاهدان حماس در عملیات طوفان‌الاقصی بسیار زیاد بوده است که در آینده تاریخ فلسطین تاثیرگذار خواهد بود، افزود: یک تغییر توازن وحشت در سرزمین‌های اشغالی رخ داد و امروز صهیونیست‌ها هستند که باید از عملیات مجدد طوفان‌الاقصی وحشت داشته باشند و دستاورد دوم این عملیات، بیداری جهانی انسان‌ها علیه صهیونیست‌ها است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی اضافه کرد: امروز همه جای دنیا علیه صهیونیست و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمده‌اند؛ امروز ما شاهد قطع رابطه بسیاری از کشور‌های دنیا با رژیم غاصب صهیونیستی هستیم. فرار پرشتاب صهیونیست‌ها از سرزمین اشغالی فلسطین به کشور‌های دیگر از دستاورد‌های دیگر عملیات طوفان‌الاقصی بوده است که این آمار زیاد مهاجرت معکوس آن‌ها پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت است و در آینده نیز شاهد مهاجرت تدریجی همه آن‌ها خواهیم بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به دستاورد چهارم عملیات طوفان‌الاقصی که بسیار هم مهم است، تاکید کرد: روند  عادی‌سازی روابط برخی از کشور‌ها با رژیم غاصب صهیونیستی خنثی شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز ملت فلسطین تنها نیستند و همه جهان پشتیبان آنان هستند، یادآور شد: ما این را فهمیدیم که بعضی‌ها در ارتباط با فلسطین منافقانه عمل می‌کنند و برخی از حاکمان روبروی مردم فلسطین می‌ایستند و موشک‌های آن‌ها را رهگیری می‌کنند و ملت اسلامی این خیانت‌ها را هرگز فراموش نمی‌کنند؛ همچنین شاهد این موضوع بودیم که برخی‌‎ها چقدر تلاش کردند که شکاف‌های بین اهل سنت و اهل شیعه را بیشتر کنند؛ اما اهل سنت محاصره شده در سرزمین باریکه غزه، متوجه شدند که شیعیان، پشتیبان مردم مظلوم فلسطین است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: این افتخاری برای امت اسلامی است که ببیند شیعه و سنی دست در دست یکدیگر برای آزادی قدس شریف تلاش می‌کنند و از طرفی دیگر ظرفیت مبارزان نیز بالاتر رفته است؛ امروز در برابر این ملت مظلوم رسالت‌هایی داریم که حضور در راهپیمایی‌ها، شعار دادن و اعلام حمایت از مواضع رهبرمان وظیفه ما است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار