در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: ثبت حماسه‌ای عظیم توسط مردم در ۱۳ آبان/ آمریکا حامی حملات و جنایات صهیونیست‌هاست

چمران با گرامیداشت روز ۱۳ آبان گفت: مردم در سراسر کشور نشان دادند همواره پای نظام و انقلاب هستند و با حضور خود در صحنه جواب یاوه‌گویی دشمنان را دادند.
کد خبر: ۶۲۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 05November 2023

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: ثبت روزی تماشایی توسط مردم در ۱۳ آبان/ آمریکا تنظیم‌کننده حملات و جنایات صهیونیست‌ها استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و هشتاد و نهمین جلسه شورا با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز اظهار داشت: روز گذشته و همزمان با یوم الله ۱۳ آبان مردم ما با حضور در صحنه راهپیمایی عظیم و تماشایی به نمایش گذاشتند.

چمران گفت: مردم در سراسر کشور نشان دادند همواره پای نظام و انقلاب هستند و با حضور خود در صحنه جواب یاوه‌گویی دشمنان را دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز تعداد شهدای غزه از ۱۰ هزار نفر فراتر رفته است، افزود: این یک جنایت آشکار است؛ وزیر خارجه آمریکا از ابتدای جنگ تاکنون سومین بار است که به اسرائیل سفر می‌کند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این آمریکا است که فرماندهی جنگ را برعهده دارد.

وی گفت: آمریکا تنظیم‌کننده حملات و جنایات صهیونیست‌ها است و امروز چهار هزار نفر از شهدای غزه کودکان هستند.

چمران ادامه داد: امروز در کشور‌هایی همچون انگلیس، کانادا، استرالیا، فرانسه و آلمان که فکرش را نمی‌کردیم مردم وارد میدان شدند و علیه اسراییل موضع‌گیری کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز علی رغم تمامی تبلیغات صهیونیست‌ها مردم جهان بیدار شدند، اظهار کرد: کشور‌های مسلمان باید بیشتر از گذشته در مسئله غزه وارد میدان شوند؛ باید محصولات اسرائیل تحریم و نفت به آن‌ها فروخته نشود.

چمران اضافه کرد: امروز متاسفانه بیشترین نفت را کشور‌های اسلامی به رژیم صهیونیستی می‌فروشند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها