در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: ادامه جنایات صهیونیست‌ها منافع آمریکا را به اهداف مشروع گروه‌های مقاومت تبدیل می‌کند

عنابستانی گفت: اگر ددمنشی و وحشیگری نسبت به مردم غزه ادامه پیدا کند، قطعاً جنگ گسترش پیدا می‌کند و همه منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی به اهداف گروه‌های مقاومت مبدل خواهند شد.
کد خبر: ۶۳۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۶ - 14November 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: ادامه جنایات صهیونیست‌ها منافع آمریکا را به اهداف مشروع گروه‌های مقاومت تبدیل می‌کند«علی اصغر عنابستانی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی و ورود یک زیردریایی نظامی آمریکا مجهز به سلاح‌های اتمی به منطقه جنوب غرب آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید از وضعیت فعلی دنیا و انفعال مدعیان حقوق بشر نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار تأسف داشت. در این جنگ نابرابر به همگان اثبات شد که سازوکارهای بین‌المللی بر مبنای زور بنا نهاده شده است.

عنابستانی خاطرنشان کرد: سال‌های سال تمام طرفداران واقعی حقوق بشر تلاش داشتند تا اینگونه جلوه دهند که نظاماتی بر حقوق بین‌الملل حاکم است و قواعدی برای حفظ حقوق انسانی حتی در جنگ‌ها وجود دارد. اما، امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی به تمام معنا به همه دنیا اثبات کردند که تنها قاعده حاکم بر حقوق بین‌الملل زور است. ظاهراً هر کس که زور بیشتری دارد هر کار فیجع و شنیع و غیر انسانی که تمایل داشته باشد انجام می‌دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه را تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای می‌کند اوج وقاحت و بی شرمی حکومت تروریستی اشغالگر قدس است. آمریکا با تمام قوا امروز به کمک رژیم صهیونیستی آمده است و از هیچ تلاشی برای قتل عام مردم غزه فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: مطلق ناوگان نیروی دریایی ارتش آمریکا در دریای احمر و در نزدیکی سرزمین‌های اشغالی حضور دارد، آمریکا با اقدامات خود منطقه را به بشکه باروت آماده انفجار مبدل کرده است. از عجایب این تحولات این است آمریکا که در این شرایط که خود بر آتش جنگ می‌دمد دیگر کشورها و طرف‌ها را دعوت به خویشتنداری می‌کند.

عنابستانی تصریح کرد: چنین تناقضاتی در رفتار و گفتار آمریکا مضحک است، طبیعی است که اگر ددمنشی و وحشی‌گری نسبت به مردم غزه ادامه پیدا کند، قطعاً جنگ گسترش پیدا می‌کند و همه منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی به اهداف گروه‌های مقاومت مبدل خواهند شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما امروز شاهد یک جریان هم‌افزایی جهانی برای حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم. در شرایطی که همه مردم دنیا مسئله فلسطین را به فراموشی سپرده بودند و نتانیاهو تصویر سرزمین فلسطین را به طور کامل به عنوان اسرائیل در سازمان ملل نشان داد، اما امروز شاهدیم که نه تنها مسئله فلسطین به عنوان مهم‌ترین فاجعه انسانی برای مردم دنیا موضوعیت دارد، بلکه راهپیمایی‌های میلیونی در حمایت از مردم فلسطین در سراسر جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها