فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ:

بسیج حلال مشکلات کشور است

سرهنگ پاسدار «علیزاده» با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج حلال مشکلات مردم و کشور است و همواره پای کار خدمت به مردم بوده است.
کد خبر: ۶۳۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ - 19November 2023

بسیج حلال مشکلات کشور است‌سرهنگ پاسدار «علیرضا علیزاده» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس از برپایی برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته بسیج در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و اظهار داشت: ۸۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود.

وی با تشریح برخی برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد: توزیع کمک‌های مومنانه، افتتاح پروژه‌های هفته بسیج، برپایی مراسم آبروی محله، اجتماع دختران حاج قاسم در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان ساوجبلاغ، برپایی پاتوق سرود و تاتر محله، برپایی صبحگاه مشترک به مناسبت هفته بسیج و عطرفشانی و غبار روبی مزار شهدا از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ساوجبلاغ است.

وی با اشاره به مسأله یابی و رفع مسائل توسط نیرو‌های مخلص بسیج، گفت: بسیج حلال مشکلات کشور است و هر جا که مردم نیاز به خدمت داشته باشند بسیجی‌ها پای کار و خدمات رسانی به مردم هستند.

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه تفکر بسیج امروز در میان نیرو‌های محور مقاومت نهادینه شده است، افزود: تفکر بسیجی در هر میدانی تعیین کننده است و این همان اصلی که پشت دشمن را به لرزه در می‌آورد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است، خاطرنشان کرد: بسیجی‌ها فرزندان راستین و خدمتگزار این ملت بزرگ هستند که همواره در روز‌های سخت در کنار مردم بوده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها