فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته بسیج ساوه

سرهنگ پاسدار «مهدی» گفت: هفته بسیج در سال جاری با شعار بسیج، امید ملت ایران برگزار می‌شود که در شهرستان ساوه بالغ بر ۳۵۰ برنامه در ۴۰ عنوان برای این هفته در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۳۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ - 20November 2023

اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته بسیج ساوهسرهنگ پاسدار «علیرضا مهدی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک اظهار داشت: در سالی که گذشت بسیج ساوه اقدامات مثمر ثمری انجام داد و خط انتقال آب شرب در روستاهای ساوه، ایجاد سه مخزن آب شرب و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی با کمک مردم بخشی از این اقدامات بوده است.

وی گفت: بسیج یک تفکر است و همه می‌توانند بسیجی باشند و هفته بسیج در سال جاری با شعار بسیج، امید ملت ایران برگزار می‌شود که در شهرستان ساوه بالغ بر ۳۵۰ برنامه در ۴۰ عنوان برای این هفته در نظر گرفته شده است.

سرهنگ مهدی ادامه داد: سپاه ناحیه ساوه در سال جاری با آمادگی کامل و قوت و قدرت برنامه‌های هفته بسیج را که نشانگر فعالیت‌ها و زحمات بسیجیان در سطح شهرستان ساوه است را اجرا می‌کند تا افشار مختلف مردم نیز در این مسیر همراه بسیجیان باشند.

وی تصریح کرد: در سالی که گذشت بسیج سازندگی یک استخر پرورش ماهی و همچنین یک استخر ذخیره آب کشاورزی را ایجاد و به بهره‌برداری رساند و بیش از ۱۰ کیلومتر از مسیرهای روستایی را آسفالت کرد که هم‌اکنون نیز در حال انجام است.

سرهنگ مهدی عنوان کرد: ارائه وام‌های اشتغال و همچنین راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه طرح و توزیع دو هزار بسته لوازم‌تحریر از دیگر اقدامات بسیج ساوه در طول یک سال اخیر بوده است.

وی بیان داشت: طی مدت اخیر بالغ بر ۲۰ سری جهیزیه بین نوعروسان جامعه هدف توزیع شد که همزمان با سالروز تأسیس بسیج در سال جاری نیز ۵ سری جهیزیه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار