فرمانده سپاه ناحیه بسیج شازند خبر داد؛

اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج در شازند

سرهنگ اکبری از اجرای ۲۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در شازند خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ - 21November 2023

اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج در شازندسرهنگ پاسدار «رشید اکبری» فرمانده سپاه ناحیه بسیج شازند در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: در سطح شهرستان شازند با شعار «بسیج امید ملت ایران» با بیش از ۲۰۰ برنامه در قالب ۴۵ عنوان در سطح شهرستان ناحیه مقاومت، حوزه‌ها، پایگاه‌های بسیج، مساجد، حسینیه‌ها، مصلای و… برگزار می‌شود. 

وی گفت: در طی این هفته برنامه‌های متنوعی از قبیل برگزاری جلسات جهاد تبیین در قالب نشست‌ها، گردهمایی‌ها، نهضت‌های روشنگری در راستای فرمایش مقام معظم رهبری، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، سرکشی از خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، گلباران قبور مطهر شهدا در سطح کلیه شهرها روستاها، اجرای کارگاه‌های جوانی جمعیت و فرزندآوری و ازدواج آسان، کلاس‌های پیشگیری از طلاق و اعتیاد و افتتاح مرکز نفس «نجات فرزندان از سقط جنین» و از همه بارزتر همایش اقتدار بسیجیان در روز یکشنبه پنجم آذر با حضور گردان‌های بسیج با سخنرانی سردار دقیقی فرمانده سپاه کردستان و باختران در زمان جنگ و فرمانده سپاه سیستان در شهر آستانه علوی برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاح چندین واحد مسکونی محرومین، پروژه‌های محرومیت‌زدایی و سالن‌های صالحین با حضور مسئولین کشوری، استانی، شهرستانی. توزیع بیست و هشتمین مرحله کمک مؤمنانه، برگزاری یادواره شهدا، آبروی محله، برگزاری محفل شبی با شهدا، ویزیت رایگان، اردوهای سیاحتی و زیارتی قم و جمکران، اعزام راهیان‌نور، نمایشگاه عفاف و حجاب، افتتاح مرکز مشاوره مهر شهرستان شازند و ده‌ها برنامه دیگر از برنامه‌های بسیج سال ۱۴۰۲ شهرستان شازند است.

فرمانده ناحیه بسیج شازند عنوان کرد: برگزاری این برنامه‌ها به‌جهت آشنایی جوانان و نوجوانان با برنامه‌های متنوع بسیج با محوریت امید آفرینی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها