رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز:

تمدن نوین اسلامی از بستر اندیشه بسیج نوین شکل خواهد گرفت

سرهنگ پاسدار «علیزاده» با اشاره به اینکه بسیج نوین بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نیاز‌های آتی کشور و محور مقاومت شکل خواهد گرفت، گفت:بسیج نوین بستر ساز تمدن بزرگ اسلامی در آینده خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ - 21November 2023

تمدن نوین اسلامی از بستر اندیشه بسیج نوین شکل خواهد گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ پاسدار «احسان علیزاده» رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز ضمن تبریک هفته بسیج در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج در چهل و چهارسال گذشته چه در دفاع مقدس و چه در عرصه سازندگی هرگاه که دشمنان دری را به روی کشور بستند، به میدان آمد و غیر ممکن‌ها را برای ملت بزرگ ایران اسلامی ممکن کرد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس بر اساس منطق نظامی و میزان تجهیزات، تسلیحات و امکانات مالی دشمن بعثی ما هیچ شانسی جهت پیروزی نداشتیم، اما ایمان و توکل بسیجیان ایران اسلامی اسباب شگفتی جهانیان شد و برای نخستین بار در دویست سال گذشته، دشمن متجاوز از خاک مقدس میهن اسلامی عقب رانده شد و اجازه اشغالگری به او داده نشد.

ریس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز در ادامه با اشاره به خدمات ارزشمند بسیج در عرصه سازندگی، توسعه و محرومیت زدایی کشور، تصریح کرد: طی چهل و چهار سال گذشته هرگاه که کشور تحت تحریم یا محرومیت از یک فناوری یا کالای استراتژیک قرار گرفت این بسیجیان بودند که با ایمان و توکل به خدا راهگشای ملت ایران بودند.

سرهنگ پاسدار علیزاده با اشاره به اینکه براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بسیج باید خود را برای تمدن سازی نوین اسلامی آماده سازد، تصریح کرد: بسیج نوین با حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، رسانه‌ای، هنری، اجتماعی و ... در عصر جدید ماموریت‌های جدیدی را بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عهده دار خواهد داشت و انشالله بستر ساز تمدن نوین اسلامی در آینده خواهد شد.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در ادارات استان البرز پرداخت و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های گوناگون گرامیداشت هفته بسیج در تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، حضور در منزل خانواده معظم شهدا، برگزاری میز‌های خدمت جهادی و تخصصی در مناطق محروم استان البرز، برگزاری جلسات جهاد تبیین و روشنگری در سطح فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های بسیج ادارات استان البرز، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی در سطح ادارات استان البرز، برگزاری مسابقات ورزشی ادارات و... از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در ادارات استان البرز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها