حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

جهاد تبیین نیاز امروز و آینده است

طباطبایی گفت: جهاد تبیین یکی از نیازهای امروز و آینده است که ما مدیران، بازیکنان جبهه انتخابات هستیم و باید انتخابات را سالم برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۳۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ - 21November 2023

جهاد تبیین نیاز امروز و آینده ماستبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید هادی طباطبایی» با اشاره به نامگذاری عملیات طوفان‌الاقصی بعنوان شکست غیرقابل ترمیم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: فلسطین روزگاری با سنگ مجبور به دفاع از‌ خود بود لیکن امروز موشک به سمت اسرائیل شلیک می‌کند و این تحولی در دنیا بوده است.

وی گفت: جریانات سیاسی و نظامی مختلف منجر به پیروزی جبهه مقاومت ‌و خنثی شدن نقشه های شرورانه و پر هزینه دشمنان شده که نشان از قدرت جبهه مقاومت، اقتدار نظام اسلامی ‌و اسلام می‌باشد.

طباطبایی افزود: هرچند شرایط کرونا ‌و برخی مسائل اقتصادی در سال‌های ۹۸ و ‌۱۴۰۰، اندکی کاهش میزان مشارکت را در پی‌داشت اما مردم تلاش دو ساله دولت را می‌بینند و امید است در انتخابات پیش رو حضور گسترده داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار با برشمردن شماری از پیشرفت‌های ایران در زمینه فناوری تسلیحاتی، موشکی، پزشکی و‌ علمی بر اساس اعلام خبرگزاری‌ها و‌روزنامه های غربی گفت: راه حل غرب برای مقابله با پیشرفت نظام‌مقدس جمهوری اسلامی، تشدید تحریم‌ها و حمایت از اغتشاشات است.

وی خاطرنشان کرد: ایران با این میزان پیشرفت تکنولوژی و‌علمی نشان داد که سر تعظیم فرود نخواهد آورد و همچنان مقابل امریکا و‌ دیگر دولت‌های غربی خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار