مبلغ مدرسه علمیه ولی عصر (عج) گرمی:

خواهران طلبه دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جوانان تبیین کنند

«عیوضی» گفت: وظیفه طلاب افزایش آگاهی قشر نوجوان و جوان نسبت به رسالت و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین برنامه‌های دشمن است.
کد خبر: ۶۳۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 21November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «صغری عیوضی» مبلغ مدرسه علمیه ولی عصر (عج) گرمی شامگاه روز گذشته (دوشنبه) در نشست علمی - بصیرتی مدرسه علمیه ولی عصر (عج) گرمی، اظهار داشت: در قرن ۱۹ میلادی بیشترین حمله از طرف استعمارگران بر علیه اسلام ناب بود چرا که آنها اسلام ناب را تنها مانع فعالیت‌های مختلف ضد انسانی خود می‌دیدند.

وی مهمترین کار جمهوری اسلامی را احیای جهانی اسلام انقلابی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی حقیقتی زنده، رو به رشد و در حال صدور به جهان است بنابراین همه آحاد مسلمان وظیفه دارند برای دوام حیات انقلاب و به منظور پاسداری از خون پاک شهدا با جان و دل بکوشند.

مبلغ مدرسه علمیه ولی عصر (عج) گرمی گفت: در عصر کنونی جهاد و جنگ اعظم، جهاد تبیین است چرا که دشمن با اصرار بر ترویج احساس‌ترس و ناامنی و سرپوش نهادن بر دستاوردهای انقلاب اسلامی و محدود نشان دادن این نظام، در پی اجرای فرهنگ جهل و وارد کردن روشنفکری غلط در مباحث اسلام است.

عیوضی حضور بانوان طلبه در عرصه جهاد تبیین را لازم و ضروری دانست و گفت: وظیفه طلاب افزایش آگاهی قشر نوجوان و جوان نسبت به رسالت و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای تبیین برنامه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار