در رویداد هنری رسانه‌ای فتح خون؛

کارگردان و مستندساز: خون علی اصغر‌های غزه دنیا را بیدار کرده است

مقصودی گفت: در جنگ غزه به برکت خون ۶۸ خبرنگار شهید، پیروزی با جبهه مقاومت بود. در این میان دیدیم که چگونه خون علی اصغر‌ها دنیا را بیدار کرد.
کد خبر: ۶۳۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ - 25November 2023

کارگردان و مستندساز: خون علی اصغر‌های غزه دنیا را بیدار کرده است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محسن مقصودی» کارگردان و مستندساز در رویداد هنری رسانه‌ای فتح خون بعد از ظهر امروز در سالن بصیرت مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: ما یک تیم مستندسازی ایرانی بودیم که برای تصویربرداری ساخت یک مستند به نزدیکی مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی رفته بودیم. مقداری تصویربرداری کردیم، که حزب الله لبنان برج دیده بانی رژیم صهیونیستی را با راکت هدف قرار داد.

مقصودی افزود: البته این پایان کار نبود و نیرو‌های مرزبانی رژیم صهیونیستی در پاسخ حملات حزب‌الله لبنان مناطق مرزی لبنان و همچنین گروه رسانه‌ای ما را مورد هدف قرار دادند.

این کارگردان و مستندساز ادامه داد: حملات نیرو‌های مرزی رژیم صهیونیستی بسیار سنگین بود به صورتی که ما تا ساعت ۱۰ شب یعنی به مدت ۵ ساعت در منطقه پناه و سنگر گرفتیم تا مورد هدف قرار نگیریم.

وی خاطرنشان کرد: آتش باری صهیونیستی‌ها بر سر ما تقریبا ۵ ساعت ادامه داشت تا ساعت ۱۰ شب که نیرو‌های ارتش لبنان آمدند و ما را از منطقه درگیری خارج کردند.

مقصودی اضافه کرد: البته باید بگویم که وقتی نیرو‌های مرزبانی رژیم صهیونیستی متوجه شدند این تیم رسانه‌ای ایرانی است برای جلوگیری از گسترش درگیری‌ها با حزب الله لبنان و ایران در حدودای ساعت ۱۰ بود که با توقف آتش باری خود توانستیم این محل را ترک کنیم.

این کارگردان و مستندساز یادآور شد: در جنگ غزه به برکت خون ۶۸ خبرنگار شهید، پیروزی با جبهه مقاومت بود. در این میان دیدیم که چگونه خون علی اصغر‌های غزه دنیا را بیدار کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار