هاشمی:

در پروژه "خانم اصلاح طلب" مشارکت ندارم

سعید هاشمی گفت: من هیچ ارتباطی با این پروژه ندارم و نمی‌دانم چرا اسم من را به یکی از تهیه کنندگان این پروژه سینمایی منتشر کرده اند. همین جا حضور خود را به عنوان تهیه کننده این پروژه سینمایی تکذیب می کنم.
کد خبر: ۶۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ - 22December 2015

در پروژه

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در حالی که در خبرها آمده بود سعید هاشمی تهیهکنندگی فیلم «خانم اصلاح طلب، آقای اصولگرا» را با مشارکت مصطفی کواکبیان انجام میدهد ولی وی این موضوع را تکذیب کرد.

سعید هاشمی تهیهکننده سینما با اشاره به خبرهایی که اعلام کردند وی در تولید فیلم سینمایی «خانم اصلاح طلب، آقای اصولگرا» همکاری دارد، گفت: من هیچ ارتباطی با این پروژه ندارم و نمی دانم چرا اسم من را به یکی از تهیه کنندگان این پروژه سینمایی منتشر کرده اند. من همین جا حضور خود را به عنوان تهیه کننده این پروژه سینمایی تکذیب می کنم.

به نقل از مهر، این تهیه کننده سینما تاکید کرد: برای همه سینما و پروژه «خانم اصلاح طلب، آقای اصولگرا» آرزوی موفقیت می کنم.

فیلم «خانم اصلاح طلب، آقای اصولگرا» با اخذ موافقت اصولی از سازمان سینمایی وزارت ارشاد و با نزدیک شدن به پایان بازنویسی فیلمنامه در مرحله پیش تولید قرار گرفته است.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده صالح دلدم است که پیش از این آثاری چون مرثیه ای برای لاله زار، بازگشت، امضا، بی دل ، کباب غاز، نارمک، آکادمی کیمیایی و منشی مخصوص من را ساخته است. همچنین مصطفی کواکبیان تهیهکنندگی این اثر را برعهده دارد.

سعید هاشمی در بخش دیگری از گفتگویش با اشاره به پروژه سینمایی «سال تحویل» به کارگردانی سیاوش اسعدی که تهیه کنندگی آن را برعهده دارد، گفت: تنها پروژه ای که در حال حاضر به عنوان تهیه کننده در آن حضور دارم، «سال تحویل» به کارگردانی سیاوش اسعدی است؛ پروژه ای که از حضور در آن بسیار راضی هستم و طبق برنامه طی ۱۵ روز آینده فیلم را جلوی دوربین میبریم.

هاشمی با اشاره به دکور این اثر سینمایی توضیح داد: فکر می کنم بعد از فیلم «مسافران» به کارگردانی بهرام بیضایی، این اولین پروژه سینمایی است که با چنین حجم دکور ساخته می شود. «ساال تحویل» دکور بزرگی دارد که شامل یک خانه، جگرکی و بازارچه است. ساخت این حجم دکور بسیار زمانبر بود و به همین دلیل مرحله پیشتولید به طول انجامید.

وی بیان کرد: خانه اصلی فیلم در باغی سمت گرمدره ساخته می شود و محل ساخت دیگر دکورها نیز سمت شهرک غزالی و جاده قم است. البته این را باید بگویم که فضای قصه این فیلم سینمایی در سال ۱۳۴۸ می گذرد، به همین دلیل با توجه به اینکه فضای مناسب برای فیلمبرداری قصه ای که در دهه ۴۰ می گذرد، پیدا نکردیم مجبور به ساخت دکور مورد نظر داشتیم.

این تهیهکننده سینما در پایان تاکید کرد: در نظر داریم فیلم سینمایی «سال تحویل» را برای بخش بین الملل سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار