مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

بانوان ما باید هویت ایرانی و اسلامی‌شان را به دنیا صادر کنند

سردار مرادحاجتی گفت: دختران و بانوان ما باید سبک زندگی اسلامی و ایرانی را با الگو گرفتن از ائمه اطهار و اسطوره‌های کشورمان بیاموزند و بالعکس فضای موجود، آن را به دیگر نقاط جهان صادر کنند.
کد خبر: ۶۳۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ - 29November 2023

بانوان ما باید هویت ایرانی و اسلامی‌شان را به دنیا صادر کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه شاهد فردوس اهواز تحت عنوان «نشست سلاله‌ها» ضمن تبریک هفته بسیج به ماهیت این مکتب ارزشی پرداخت و اظهار داشت: هر کس برای رضای خدا و کمک به خلق خدا قدمی بردارد بسیجی است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ما به هر آنچه زائیده انقلاب اسلامی است عداوت دارند و درصدد تخریب آن هستند. در این میان می‌توان به مواردی همچون فرهنگ ایثار و مقاومت، فرهنگ بسیج، حجاب و عفاف، مردم سالاری و اخلاق در خانواده اشاره کرد.

سردار مرادحاجتی گفت: ملت ما دارای 2 ویژگی و 2 هویت تاریخی، اصیل و غنی هستند که دشمنان قصد دارند هر 2 هویت را هدف قرار دهند و آن‌ها را کمرنگ جلوه داده تا سبک زندگی پوشالی خودشان را جایگزین و تحمیل کنند. یکی ماهیت ایرانی و ملی ما است و دیگری هویت اسلامی و دینی ما که از قضا خیلی کشورهای دنیا آرزوی داشتن درصدی از این‌ها را دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به این که حجاب و عفاف جز هویت بانوان ایرانی است، یادآور شد: دختران و بانوان ما باید سبک زندگی اسلامی و ایرانی را با الگو گرفتن از ائمه اطهار و اسطوره‌های کشورمان بیاموزند و بالعکس فضای موجود، آن را به دیگر نقاط جهان صادر کنند نه این که تحت تاثیر تبلیغات پوشالی و رنگین غرب قرار بگیرند.

وی متذکر شد: راهیان نور و راهیان پیشرفت هر دو فضایی مطلوب برای دانش آموزان عزیز ما هستند که فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن‌ها تجلی یابد و فرزندان این آب و خاک با حماسه دوران دفاع مقدس و پس از آن آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار