در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مرکزی: میزبانی استان مرکزی از شهدای گمنام/ پیکر‌های مطهر در ۱۲ روز در تمامی شهرستان‌های استان حضور خواهند یافت

سرهنگ پاسدار کریمی گفت: پیکر مطهر این شهدا در طول دوازده روز با توجه به وضعیت جغرافیایی استان با درنظر گرفتن ویژه برنامه‌هایی در تمامی شهرستان‌های استان حضور خواهند یافت و مردم استان در مناطق مختلف توفیق زیارت این شهدای فاطمی را خواهند داشت.
کد خبر: ۶۳۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۵ - 02December 2023

استان مرکزی میزبان شهدای گمنام خواهد شدسرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک، با اشاره به میزبانی استان مرکزی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه اظهارداشت: همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) مردم استان مرکزی میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس خواهند بود.

وی افزود: همزمان با حضور این پیکر‌های مطهر در استان مرکزی، در طول این ایام کاروان شهدای گمنام در استان راه‌اندازی می‌شود تا فضای شهر‌های استان مرکزی به عطر فاطمی شهدای گمنام دوران دفاع مقدس عطرآگین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: این شهدای گلگون‌کفن بی‌نام و نشان فاطمی از شانزدهم تا بیست‌و ششم آذر در این استان حضور دارند و براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته مراسم تشییع و تدفین این شهدا ۲۶ آذر همزمان با تشییع ۲۸۰ شهید گمنام سراسر کشور برگزار خواهد شد. تعداد شهدای گمنام که استان میزبان آنان خواهد بود طی روز‌های آینده به طور دقیق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرهنگ پاسدار کریمی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهدا در طول دوازده روز با توجه به وضعیت جغرافیایی استان با درنظر گرفتن ویژه برنامه‌هایی در تمامی شهرستان‌های استان حضور خواهند یافت و مردم استان در مناطق مختلف توفیق زیارت این شهدای فاطمی را خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار