معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان خراسان رضوی؛

ارتباط دوسویه پلیس و اصحاب رسانه امنیت را ارتقا می‌بخشد

سرهنگ طهماسبی گفت: ارتباط و تعامل سازنده پلیس با اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان، کارشناسان، اصحاب رسانه و صنف عکاسان و فیلمبرداران می‌تواند امنیت را در جامعه حاصل و ارتقا بخشد.
کد خبر: ۶۳۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ - 30November 2023

ارتباط دوسویه پلیس و اصحاب رسانه امنیت را ارتقا می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «حمید طهماسبی» معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان خراسان رضوی در نشست تعاملی با «مهدی زابل عباسی» رئیس هیات مدیره موسسه عکاسان خراسان رضوی و «محمدجعفر نجفی» مدرس دانشگاه اظهار داشت: جامعه هنری و عکاسان استان بایستی مطالبات مردمی از مسئولان و دستگاه‌های دولتی را با ظرافت‌های خاص هنری پیگیری و رسالت رسانه‌ای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

این مقام انتظامی با بیان این که امنیت یک تولید جمعی است، بر لزوم استفاده از عکاسان و فیلمبرداران داری مجوز قانونی در مراسمات تاکید کرد.

وی گفت: یکی از معضلاتی که می‌تواند اعتماد مردم را در مراسمات و سایر مکان‌های عمومی مورد هدف قرار دهد استفاده از عکاسان و فیلمبرداران بدون مجوز یا استفاده افراد از گوشی تلفن همراه در مراسمات است.

طهماسبی با اشاره به این که عکاسان و فیلمبرداران با یک تصویر می‌توانند دنیایی از حقیقت را نشان دهند، گفت: صنف عکاسان و فیلمبرداران همانند سایر اقشار مختلف مردم می‌توانند سهم بسزایی در ایجاد جامعه‌ای عاری از معظلات اجتماعی داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پلیس خواستار تعامل و رابطه نزدیک و بیش از پیش با عکاسان و فیلمبرداران است چراکه این قشر زحمت‌کش از استعداد فرهنگی و تبلیغاتی بالای برخوردارند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: ارتباط و تعامل سازنده پلیس با اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان، کارشناسان، اصحاب رسانه و صنف عکاسان و فیلمبرداران می‌تواند امنیت را در جامعه حاصل و ارتقا بخشد.

در پایان مهدی زابل عباسی و محمدجعفر نجفی طی سخنانی ضمن قدردانی از همکاری مطلوب مجموعه فرماندهی انتظامی استان با رسانه‌های گروهی به ویژه عکاسان خبری، بر استمرار این گونه نشست‌ها و تبادل نظر تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار