مدیر دارالقرآن ناحیه امام سجاد (ع) کرج؛

تربیت قرآنی نسل جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«علیدوست» با اشاره به اینکه تربیت قرآنی نسل جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: یکی از ویژه برنامه‌های مهم ناحیه امام سجاد (ع) کرج ترویج فرهنگ قرآنی در میان نسل جوان و به ویژه از سن پایه و دوران کودکی و نوجوانی است.
کد خبر: ۶۳۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 30November 2023

تربیت قرآنی نسل جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است«علی علیدوست» مدیر دارالقرآن ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز؛ اظهار داشت: برپایی کلاس‌های قرآن از سن ۸ سال به بالا از مهمترین برنامه‌های قرآنی ناحیه امام سجاد (ع) است.

وی با تشریح برخی برنامه‌های ناحیه امام سجاد (ع) در جهت ترویج فرهنگ قرآنی، افزود: برپایی دوره‌های ماهیانه تلاوت قرآن، برگزاری کلاس‌های حفظ، قرائت، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در مساجد غرب کرج به ویژه در مسجد ۱۴ معصوم منطقه بنیاد، هیات فاطمیون حصارک، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حصارک و امامزاده محمد (ع) از مهمترین برنامه ناحیه امام سجاد (ع) در جهت ترویج فرهنگ و معارف قرآنی است.

علیدوست با اشاره به اینکه در سال گذشته و در بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیجیان استان البرز، ناحیه امام سجاد رتبه‌های خوبی کسب کرد، عنوان کرد: سال گذشته تعدادی از نمایندگان ناحیه امام سجاد (ع) ضمن کسب موفقیت در مسابقات استانی، موفق به کسب رتبه در مسابقات کشوری شدند که امیدواریم این موفقیت‌ها در سال جدید و در سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیجیان استان البرز که از روز شنبه در امام زاده طاهر (ع) کرج برگزار می‌شود نیز تکرار شود.

مدیر دارالقرآن ناحیه امام سجاد (ع) کرج خاطرنشان کرد از مجموع ۱۰۵۰نفری که در مسابقات قرآن و عترت حوزه‌های ناحیه امام سجاد (ع) شرکت کردند ۳۶۵ نفر جهت مسابقات ناحیه برگزیده شدند که از این تعداد، ۷۵ نفر موفق به حضور در مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بسیجیان استان البرز شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار