در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت/ مواضع برخی کشور‌های اسلامی در قبال غزه مایه تاسف و شرم است

چمران گفت: برخی کشور‌ها نه‌ تنها روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع نکردند بلکه رئیس‌جمهور این کشور را دعوت می‌کنند. همچنین برخی کشور‌ها امروز سوخت رژیم صهیونیستی را تامین می‌کنند که این خود باعث شرم است.
کد خبر: ۶۳۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 05December 2023

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت/ مواضع برخی کشور‌های عربی و اسلامی در قبال عزه مایع تاسف و شرم استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در صد و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهار داشت: ۱۶ آذر روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ در این روز دژخیمان پهلوی با برنامه‌ریزی  وارد دانشگاه شدند و با تیراندازی به سمت دانشجویان سه تن را به شهادت رساندند.

چمران گفت: امیدواریم دانشجویان راه شهدای والامقامی که جانشان را در دفاع از کشورمان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فدا کردند، ادامه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حوادث عزه افزود: رژیم صهیونیستی به دلیل اینکه در مقابل رزمندگان مقاومت ناتوان هستند اقدام به شهادت کودکان می‌کنند و بیمارستان‌ها و مدارس را بمباران می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶ هزار نفر در بمباران‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، گفت: بیش از ۷۰ درصد شهدا زنان و کودکان هستند و این مایه تاسف و شرم کشور‌های اسلامی و عربی است.

چمران گفت: برخی کشور‌ها نه‌ تنها روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع نکردند بلکه رئیس جمهور این کشور را دعوت می‌کنند؛ همچنین برخی کشور‌ها امروز سوخت رژیم صهیونیستی را تامین می‌کنند که این خود باعث شرم است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار