رئیس مرکز پزوهش‌های مجلس شورای اسلامی:

دوره اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک شده است

نگاهداری گفت: تحولات پس از طوفان‌الاقصی نشان می‌دهد که دوره اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک شده است.
کد خبر: ۶۳۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ - 05December 2023

اگر طرف فلسطینیان بایستیم، طرف جبهه حق ایستاده‌ایمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «بابک نگاهداری» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی «آینده، جامعه بشری، فلسطین» که در دانشگاه آزاد تهران واحد شمال برگزار شد، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی جنایات خود را به حدی رسانده که هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که اگر طرف فلسطینیان بایستیم، طرف جبهه حق ایستاده‌ایم.

نگاهداری افزود: حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه نشان داد که هیچ وجهی از شرافت را از حفظ نکرده است؛ چراکه روی مردمی که هیچ‌گونه وسیله‌ای برای دفاع یا جنگیدن ندارند، حجم بسیار بالایی از بمب و سلاح می‌ریزد و دست به نسل‌کشی می‌زند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دیدگاه ما کار‌های بیشتری از صرف محکوم‌کردن اقدامات صهیونیست‌ها، همدلی و هم‌دردی کردن با مردم فلسطین از دست ما برمی‌آید. با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی وعده فروپاشی رژیم اسرائیل را اعلام‌ کردند و ما هم به این نصرت الهی ایمان داریم، از سوی دیگر شواهد، نزدیک‌بودن فروپاشی صهیونیست‌ها را نشان‌می‌دهد، بنابراین باید به ساختن فلسطین فکر کنیم.

وی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی یکی رویداد تاریخی است که روابط منطقه و قدرت‌های جهانی را جابه‌جا کرده است؛ همه طراحی‌ها و برنامه‌هایی که نظام غربی و رژیم غاصب صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط در پیش گرفته بودند، با این عملیات به هم ریخته است و در حقیقت محور مقاومت در برابر محور عبری- غربی قرار گرفته است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحولات پس از طوفان‌الاقصی نشان می‌دهد که دوره اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک شده است، گفت: پشت صحنه این نبرد نظامی، بحث‌های اقتصادی، پشتیبانی لجستیک و سازندگی فلسطین نیز مطرح است که اهمیت آن کمتر از بحث‌های نظامی و امنیتی نیست.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار