دبیر ستاد کنگره هشت هزار شهید استان همدان:

نقش موثر شهرداری و شورای شهر همدان در کنگره شهدا

سردار «فرجی» با بیان اینکه اگر کمک مجموعه شهرداری نبود، نمی‌توانستیم کنگره شهدای همدان را برگزار کنیم، گفت: میزان کمک از سوی شهرداری به کنگره قابل مقایسه با استان‌های دیگر نیست.
کد خبر: ۶۳۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ - 06December 2023

نقش موثر شهرداری و شورای شهر همدان در کنگره شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی فرجی» دبیر ستاد کنگره هشت هزار شهید استان همدان در جلسه صحن شورای شهر همدان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شورای شهر و شهرداری در برگزاری کنگره شهدا، اظهار داشت: در این برنامه، مجموعه‌ای که بیشترین زحمت و بار بر دوش آن بوده شهرداری و شورا بود.

وی با بیان اینکه اگر کمک مجموعه شهرداری نبود، نمی‌توانستیم کنگره شهدای همدان را برگزار کنیم، گفت: میزان کمک از سوی شهرداری به کنگره قابل مقایسه با استان‌های دیگر نیست.

دبیر ستاد کنگره هشت هزار شهید استان همدان حجم کارهای انجام شده طی دو سال گذشته با کمک مردم و مسئولان را منجر به برگزاری خوب کنگره دانست و متذکر شد: در هیچ استانی چنین کنگره‌ای برگزار نشده است و این امر با همراهی مجموعه شهرداری و شورای شهر محقق شد.

در پایان این مراسم با اعطای لوح تقدیر و کتاب ابووهب از تلاش‌های اعضای شورای شهر و شهردار در برگزاری با شکوه کنگره 8 هزار شهید استان همدان توسط سردار فرجی قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار