در مراسم تشییع شهید گمنام؛

فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام: عزت و عظمت امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان است

سردار «شاکرمی» گفت: امروز به برکت خون شهدا، ایران به‌عنوان یک کشور بزرگ در دنیا دیده می‌شود، زیرا امنیت، آسایش، رفاه، عزت و عظمت این انقلاب به برکت این شهدا بدست آمده است.
کد خبر: ۶۳۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 20December 2023

به برکت شهدا یک کشور بزرگ در دنیا دیده می‌شویمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ دوم پاسدار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در مراسم تشییع شهید گمنام در بخش ماژین اظهار داشت: با تمام وجود از همه شما مردم شهیدپرور ماژین بویژه زنان قهرمان که امروز در حق این شهید، مادری کردید تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: حضور پرشور و حماسی مردم ماژین در این تشییع باشکوه، نشان از صدق و وفای آنان به شهدا و نظام است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از نجابت مردم ماژین همین بس که در زمان سیل ۹۸ وقتی سردار حاجی زاده فرمانده محترم هوا فضای سپاه، به این منطقه آمد مردم ولایتمدار ماژین در آن شرایط سخت بجای اینکه برای خود درخواستی داشته باشند از آن فرمانده ولایی، شجاع و مکتبی خواستند که با تمام ظرفیت موشکی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

«شاکرمی» گفت: امروز به برکت این شهیدان، بعنوان یک کشور بزرگ در دنیا دیده می‌شویم، زیرا امنیت، آسایش، رفاه، عزت و عظمت این انقلاب به برکت این شهدا بدست آمده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین بیان داشت: همه دشمنان به سرکردگی آمریکا آمدند که کمر انقلاب را بشکنند و از حاکمیت قرآن و اسلام جلوگیری کنند، اما با وجود این شهدا، تیرشان مانند همیشه به سنگ خورد، زیرا مملکت ما توسط این عزیزان بیمه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها