سعید خانی:

بهترین شرایط را برای اکران استرداد فراهم کرده‌ایم

مدیر پخش دفتر نسیم صبا گفت: تلویزیون ساعات بسیار مناسبی را برای پخش تیزر "استرداد" در نظر گرفته است.
کد خبر: ۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸ - 20November 2013

بهترین شرایط را برای اکران استرداد فراهم کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اکران فیلم سینمایی "استرداد" به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری و بازی درخشان حمید فرخ نژاد از روز یکشنبه (26 آبانماه) آغاز شد.

سعید خانی، مدیر پخش دفتر "نسیم صبا" با اعلام رضایت از نحوه اکران فیلم در سینماهای تهران و شهرستان و هماهنگیهای بسیار خوبی که در این رابطه بین عوامل تولید و پخش وجود داشته است، اظهار داشت: 20 سینما در تهران و 15 سینما در شهرستان به طور هم زمان فیلم استرداد را اکران میکنند، با برنامه ریزیهایی که انجام شده تا چهارشنبه این هفته تعداد 35 سینمای دیگر هم به جمع سالنهای اکرانکننده این فیلم اضافه میشوند.

وی افزود: "استرداد" بهترین فیلم جشنواره فجر است و تلویزیون با در نظر گرفتن این نکته حمایت بسیار خوبی از این فیلم کرده و ساعات بسیار مناسبی را برای پخش تیزر آن در نظر گرفته است. با همکاری بنیاد سینمایی فارابی بیلبوردهای شهری این فیلم از فردا شب نصب خواهند شد.

این پخشکننده در پایان با اشاره به زمان اکران «استرداد» گفت: سیویکمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغهای بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد (حمید فرخنژاد)، بهترین تدوین و بهترین جلوههای ویژه خود را به این فیلم اهداء کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور عوامل بسیار حرفهای در این فیلم و ساختار بسیار خوبی که برای آن در نظر گرفته است فروش خوبی را برای این فیلم پیشبینی میکنم و فکر میکنم استقبال مخاطبان از این فیلم خوب باشد.

سعید خانی یادآور شد: بزرگترین اتفاقی که در فیلم استرداد افتاده این است که یک سوژه تاریخی و بسیار مهم در قالب یک ساختار خوب و با کمک بهترینهای سینمای ایران از جمله محمود کلاری، ایرج رامینفر و حسن زاهدی به یک فیلم قابل باور تبدیل شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار