فرمانده انتظامی سرچهان مطرح کرد؛

اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی پلیس در شهرستان سرچهان

سرهنگ «اسلامی مهر» از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری شش سارق و کشف شش فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ - 26December 2023

اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی پلیس در شهرستان سرچهانبه گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از فارس، سرهنگ «محمدجواد اسلامی مهر» فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان امروز پنجم دی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت عمومی و برخورد با هنجارشکنان، در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و با اقدامات فنی و تخصصی، در بازرسی از تعدادی منازل از قبل شناسایی شده، موفق به دستگیری ۱۱ خرده فروش شدند.

فرمانده انتظامی سرچهان گفت: کشف ۱۲ کیلو و ۵۳۸ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۶ سارق و کشف ۶ فقره انواع سرقت، توقیف ۲۷ دستگاه وسایط نقلیه مزاحم و متخلف، کشف ۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بود.

سرهنگ اسلامی‌مهر تصریح کرد: طرح‌های پاکسازی در رابطه با خرده فروشان و دستگیری مجرحین و سارقان به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها