دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

شکست عوام‌فریبی رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از مقاومت

دستاورد‌های بزرگ مقاومت و همچنین هوشمندی و تیزهوشی سران و فرماندهان این گروه مقاومت در طول بیش از ۸۰ روز جنگ غزه توانست اخبار دروغین و پروپاگاندای رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و متحدان غربی و آمریکایی آن را خنثی کرده و به شکست بکشاند.
کد خبر: ۶۴۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۵ - 29December 2023

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: در حالی ۸۴ روز از عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین می‌گذرد که دستاورد‌های بزرگ مقاومت و همچنین هوشمندی و تیزهوشی سران و فرماندهان این گروه مقاومت به ویژه «یحیی سنوار» در طول جنگ غزه تمامی برنامه‌ها، نقشه‌ها و طرح‌های رژیم صهیونیستی و دستگاه پروپاگاندای رسانه‌ای آن و همچنین فضاسازی‌های رسانه‌ای حامیان و متحدان آن را خنثی کرده و به شکست کامل و قاطع کشانده است.

پروپاگاندای رسانه‌ای رژیم صهیونیستی مغلوب مقاومت

در حقیقت باید گفت که سران و مقامات رژیم صهیونیستی از نخستین روز‌های عملیات «طوفان‌الاقصی» و تحمیل جنگ غزه بر مردم مظلوم و بی‌گناه این باریکه به منظور بزرگنمایی اقدامات و عملیات‌های ناموفق و سراسر شکست خود در برابر گروه حماس مدعی کسب موفقیت‌ها و پیروزی‌های قابل توجهی شده و همچنان هم می‌شوند و حتی پای خود را از این هم فراتر گذاشته و بار‌ها و بار‌ها مدعی دستگیری و به شهادت رساندن نیرو‌ها و فرماندهان حماس شدند. ولی این در حالی است که رسانه‌های فلسطینی و منطقه‌ای این روایت‌ها را رد می‌کنند.

حال نکته بسیار جالب و قابل تامل اینجاست که این بزرگنمایی و اغراق سران و مقامات رژیم صهیونیستی تا آنجاست که شاهد هستیم فرماندهان و سران مقاومت فلسطین روایت‌های کاملا متفاوت و متضادی را از تغییر و تحولات میدان جنگ غزه بیان می‌کنند. این روایت‌ها تا آنجایی با روایت‌ها و یا بهتر بگوییم با پروپاگاندای رژیم صهیونیستی متفاوت است که نه تنها صحت این ادعا‌ها به آسانی رد می‌شوند بلکه در برابر شاهد انتشار روایت‌هایی هستیم که حاکی از شکست‌ها و ناکامی‌های ادامه‌دار و بزرگ ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه است.

پروپاگاندای رسانه‌ای رژیم صهیونیستی مغلوب مقاومت

از طرف دیگر آنگونه که شاهد رقم خوردن تغییرات و تحولات میدانی جنگ غزه هستیم باید به این حقیقت پی‌ببریم که در روز‌های اخیر گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس درگیری‌های بسیار شدید و کم سابقه‌ای را بر علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده و در حال انجام دادن است. اما موضوع قابل توجه اینجاست که این درگیری‌ها تا امروز تلفات جانی و خسارات مادی فراوان و شدیدی را به ارتش این رژیم اشغالگر و نامشروع وارد کرده است.

بر اساس اخبار و گزارش‌های دریافتی گردان‌های عزالدین قسام در طول ۸۴ روز جنگ با ارتش رژیم صهیونیستی توانسته‌اند بالغ بر ۵ هزار نفر از نظامیان ارتش این رژیم اشغالگر و نامشروع را کشته، زخمی کرده و معلول کنند. موضوعی که به طور حتم آسیب و لطمه بسیار جدی و جبران ناپذیری به ماشین جنگی «اسرائیل» وارد آورده است، آسیبی که به نظر می‌رسد نه تنها در کوتاه مدت که در میان مدت هم قابل جبران نباشد.

پروپاگاندای رسانه‌ای رژیم صهیونیستی مغلوب مقاومت

موضوع بسیار مهم دیگری که نباید آن را از نظر‌ها دور داشت، توان و اقتدار بسیار قابل توجه گردان‌های عزالدین قسام است. زیرا نه تنها فرماندهان که رزمندگان این گروه مقاومت هم هرگز تسلیم اشغالگران صهیونیست و شروط آن‌ها و همچنان پیش شرط‌های حامیان و پشتیبانان برای توقف و پایان جنگ غزه نشده و بر اساس اسناد و مدارک موجود هم هیچگاه تسلیم این خواسته‌های شوم و نابودکننده نخواهند شد.

حال آنکه نباید از نقش و جایگاه بسیار مهم و انکار ناپذیر مردم غزه و مقاومت و پایداری مردم فلسطین در برابر ماشین جنگی متجاوز و اشغالگر صهیونیستی غافل شد. زیرا اگر نبود مقاومت و ایستادگی ۸۴ روزه مردم این باریکه شاید گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین هیچگاه نمی‌توانستند موفقیت‌ها و دستاورد‌هایی که تا امروز کسب کردند را به دست بیاورند. از این روی مردم غزه نقشی تعیین کننده در آینده این جنگ خواهند داشت.

پروپاگاندای رسانه‌ای رژیم صهیونیستی مغلوب مقاومت

در پایان باید به این مهم اشاره کنیم که مقاومت و ایستادگی حدود سه ماهه مردم غزه در کنار نبرد جانانه و فداکارانه رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین مقابل ارتش متجاوز و اشغالگر صهیونیستی و همچنین فعالیت درست و هدفمند رسانه‌های فلسطینی به خوبی توانست ضمن اینکه تمامی فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه پروپاگاندای این رژیم نامشروع را به شکست بکشاند به خوبی توانست شکست‌ها و ناکامی‌های آن‌ها در برابر رزمندگان مقاومت را به اطلاع مرد منطقه و جهان برساند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار