آغاز «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» با اجتماع مردم قم در سالروز حماسه ۹ دی

آیین بزرگداشت چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق با ولایت، امروز و امشب در نقاط مختلف استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ - 30December 2023

آغاز «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» با اجتماع مردم قم در سالروز حماسه ۹ دیبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین بزرگداشت چهاردهمین سالگرد حماسه نهم دی امروز با اجتماع پرشور قشر‌های مختلف مردم بخصوص طلاب و روحانیون، نیرو‌های مسلح، دانشگاهیان، فرهنگیان، کارمندان و کسبه و بازاریان در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

مردم حاضر در این اجتماع با شعار‌های کوبنده، یاد حماسه تاریخی ۹ دی سال ۱۳۸۸ و خاموش کردن فتنه دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ، همچنین با شعار‌های ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی انزجار خود را از استکبار جهانی و حمایت خویش را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

حجت الاسلام علی احتشام کاشانی امام جمعه موقت کاشان طی سخنانی در این آیین اظهار داشت: بصیرت آن نگاه نافذی است که بخشی از آن از طریق تحقیق و دانش اندوزی و بخش مهم دیگر آن از طریق بندگی محض الهی حاصل می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اگر خواص به وظایف خود به درستی عمل می‌کردند فتنه‌های چهار دهه گذشته فرصت بروز و ظهور پیدا نمی‌کرد.

وی ادامه داد: دشمنان نسبت به حضور کمرنگ مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال‌جاری برنامه‌ریزی کرده که لازم است نسبت به ایجاد امیدافرینی در بین مردم تلاش شود.

مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز و امشب در برخی مدارس و مساجد استان قم نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها