معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

حماسه ۹ دی، مهر تأیید دوباره مردم بر جمهوری اسلامی بود

پاکدل واقعه ۹ دی را از جنس جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مردمی که جمهوری اسلامی را با بیش از ۹۸ درصد رای و بیش از ۲۲۸ هزار شهید انتخاب کردند، همواره پای انقلاب ایستادند.
کد خبر: ۶۴۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 31December 2023

حماسه ۹ دی، مهر تأیید دوباره مردم بر جمهوری اسلامی بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود پاکدل» معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (شنبه) در جمع مردم شهرستان نرماشیر در مسجد جامع این شهر، با بیان اینکه کشور ۹ هزار و ۵۰۰ شهید ۱۱ تا ۱۵ ساله دارد، اظهار داشت: از این تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ شهید حضور مستقیم در خط مستقیم جبهه داشتند. در روز عاشورا واقعه مهمی اتفاق افتاد. در آن روز همه افراد را از بزرگ و کوچک به شهادت رساندند و زنان و دختران اهل بیت (ع) را به اسارت گرفتند.

پاکدل خطاب به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: فرزندان شما با دست بردن در شناسنامه‌های خود، در جبهه‌ها حاضر شدند و عاشق اهل بیت (ع) بودن را معنا کردند. ما با وجود همه تحریم‌هایی که به ما تحمیل شده بود امروز به جایگاهی رسیدیم که به عنوان یک کشور الگو و مطرح در دنیا گام برمی‌داریم و حرف اول را در دنیا می‌زنیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه یکی از شعار‌های شهدای شما شعار شهادت بود، تاکید کرد: انقلاب ما، انقلاب امام حسین (ع) و ادامه دهنده راه و نهضت پیامبر اعظم (ص) بود. عنصری که مقاومت را در برابر ظلم و ستم تقویت می‌کند، اعتقاد به شهادت است و ملتی که شهادت دارد ترس ندارد. در زندگی شهدا ۳ ویژگی شناسایی شده که شامل نماز اول وقت، سپس تکریم و احترام به والدین و سوم کمک به مردم بود که این مسائل باید در بین جامعه تقویت شود.

پاکدل واقعه ۹ دی را از جنس جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مردمی که جمهوری اسلامی را با بیش از ۹۸ درصد رای و همچنین بیش از ۲۲۸ هزار شهید انتخاب کردند، همواره پای انقلاب ایستادند و طی این دوران گروه‌ها و جناح‌های مختلف در انتخابات ثبت نام کرده و خودشان را در معرض رای مردم قرار دادند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دشمن اصلی ما آمریکا است در تمام زمینه‌ها دنبال توطئه و دسیسه است، تشریح کرد: در مدت چند ماه مسائلی را مطرح کردند، حرمت عاشورا را شکستند، حرمت امام (ره) را شکستند، اما ملت ایران با تمام توطئه‌های دشمن بار دیگر با رهبر و با نظام بیعت دوباره بستند و دشمن را از هدف خود ناتوان گذاشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها