حمایت از ناشرین خصوصی باعث تشویق آن‌ها به چاپ کتاب دفاع مقدس می‌شود

صادقی گفت: نیاز است متولیان حوزه دفاع مقدس از ناشرین خصوصی نیز جهت حضور پررنگ در عرصه کتاب‌های دفاع مقدس حمایت کنند.
کد خبر: ۶۴۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۵ - 08January 2024

حمایت از ناشرین خصوصی باعث تشویق آن‌ها به چاپ کتاب دفاع مقدس می‌شود«وحید صادقی» مدیر انتشارات یوحنا و اندیشه مطهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک اظهار داشت: نیاز است متولیان حوزه دفاع مقدس از ناشرین خصوصی نیز جهت حضور پررنگ در عرصه کتاب‌های دفاع مقدس حمایت کنند تا در جمع آوری خاطرات و چاپ آثار اسنادی سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی بیان کرد: نشر یوحنا و اندیشه مطهر با مدیر مسئولی اینجانب با اداره کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی سال‌هاست همکاری داشته و تاکنون نیز با همکاری مدیر ادبیات و تاریخ این اداره کل بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس از سال ۸۸ تاکنون چاپ کرده ایم.

وی افزود: همچنین در کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی نیز با نشر ستارگان سرزمین آفتاب و ستاد کنگره شهدای استان همکاری داشته و همیشه تلاش کرده‌ایم در این عرصه بمانیم، اما به علت گرانی کاغذ و وضعیت امروز نشر کار را برای ناشرین سخت نمود، و نیاز است متولیان با حمایت از ناشرین خصوصی نسبت به تقویت آن‌ها برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از ناشرین خصوصی یعنی توسعه بیشتر و مردمی چاپ و نشر کتاب دفاع مقدس و این کمک بیشتری به حضور کتاب دفاع مقدس در سبد کتاب خانواده‌ها خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار