شهید قدس/ در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: شهید سلیمانی مدیری کارآمد در تراز انقلاب اسلامی بود

بیگی‌نژاد گفت: شهید سلیمانی به معنی واقعی کلمه یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی بود و تدبیر و برنامه‌ریزی‌اش زبان‌زد عام و خاص و دوست و دشمن بود.
کد خبر: ۶۴۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۹ - 09January 2024

نماینده مجلس شورای اسلامی: شهید سلیمانی مدیری کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی بود«هادی بیگی‌نژاد» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ما رفتارهایی را از مسئولان در صدر اسلام مطالعه می‌کنیم که در نوع خود شاید بی‌نظیر باشد، مانند رفتارها و خلقیاتی که امیرالمومنین (ع) نسبت به پیامبر گرامی اسلام و یا در دوران خلافت خود نسبت به مردم جامعه اسلامی داشتند.

بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: همچنین برخی رفتار در خصوص اطرافیان و سرداران امیرالمومنین به ثبت تاریخ رسیده است که در نوع خود شاید کم‌نظیر باشد. مانند رفتارها و خلقیاتی که عمار، مالک اشتر و ... داشتند. خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی در برخی از مسئولان جمهوری اسلامی مانند شهید سرافراز اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی می‌توان آن رفتارها را مشاهده کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خصایص و رفتاری که ما توقع داریم یک کارگزار اسلامی نسبت به حاکمیت و مردم داشته باشد به خوبی در شهید سلیمانی هویدا بود. کارآمدی، تدبیر، شجاعت، ترحم،عاطفه و بسیاری دیگر از خصایص به خوبی در شهید سلیمانی جمع بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد ترحم با دوستان و شجاعت ایستادگی در مقابل دشمنان بود، گفت: او به معنی واقعی کلمه یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی بود و تدبیر و برنامه‌ریزی‌اش زبان‌زد عام و خاص و دوست و دشمن بود، ملت ایران به وجود چنین قهرمانی که خیرات و ثمرات وجودش نه تنها برای ملت ایران، بلکه برای همه ملت‌های مظلوم منطقه مشهود بود، افتخار می‌کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار