حضور حداکثری اقتدار ملی/ امام جمعه پل‌دختر:

حضور حداکثری در انتخابات مجلس موجب تقویت نظام است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری ،موجب تقویت بنیه نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ - 12January 2024

حضور حداکثری در انتخابات مجلس موجب تقویت نظام است

به گزارش دفاع‌پرس  از لرستان، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد امیرالمومنین (ع) این شهر، اظهار  داشت: انتخابات فرصتی اجتماعی است که می‌تواند با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح،مجلسی تحول‌خواه در راستای رفع مشکلات مردم رقم بزند.

وی افزود: تحول‌خواه و تحول‌سازی در مجلس مطالبه مهم مقام معظم رهبری و مردم به ویژه در حوزه رفع مشکلات اقتصادی و پیش‌روی جامعه است که کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید آن را مد نظر داشته باشند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: بسیاری از مشکلات و پیچیدگی‌های امروز جامعه به دست نمایندگان مجلس شورای اسلامی قابل حل خواهد بود که تحقق این امر مستلزم انتخاب افراد اصلح و واجد شرایط به ویژه در زمینه ایجاد تحول است.

وی افزود: داوطلبانی که برای رقابت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند، با احترام به مطالبات مردم، وقت را غنیمت شمرده و در تمام زمینه‌ها پاسخ‌گوی آنها باشند و توانایی‌ها و برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی یادآور شد: کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم، برنامه‌های خود را با هدف ایجاد تحول، با علم و عمل به مردم ارائه دهند.

وی افزود: ارائه برنامه‌های کاندیداها به صورت قوی و شفاف و مورد تایید مردم ،می‌تواند زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در این دوره از انتخابات مجلس باشد.

امام جمعه پل‌دختر گفت: دشمنان امروز با چیدن نقشه و توطئه دنبال این هستند تا با فشار به حاکمیت، دولت و ملت ایران، فرصتی برای حضور حداقلی مردم پای صندوق‌های رای ایجاد کنند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی، طی ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی، گوش به فرمان امامین انقلاب سرنوشت خود را رقم زدند و امسال نیز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در ۱۱ اسفند با حضور حداکثری ،مشت محکمی به دهان دشمن خواهند زد.

حجت‌الاسلام موسوی به مشکلات پروژه پرورش ماهیان خاویاری منطقه رنگین‌بان پل‌دختر اشاره کرد و یادآورشد: این پروژه با ظرفیت تولید ۸۰۰ تنی با ایجاد اشتغال‌زایی برای حدود ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم، حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از خدمات دولت سیزدهم است.

وی افزود: علی‌رغم این‌که این پروژه توجیه اقتصادی بسیار خوبی با توجه به آب رودخانه سیمره و دیگر ظرفیت‌های موجود، می‌تواند موجب تحول اقتصادی در منطقه شود، اما حدود ۵ ماه است به تعطیلی کشیده شده است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: مردم کشاورز و کم‌دست رنگین‌بان، در راستای تحقق شعار سال یعنی رشد تولید، ۹ هکتار زمین برای این پروژه در اختیار شیلات قرار دادند که کار بزرگی است و جای تقدیر دارد.

وی با تقدیر از اداره کل شیلات لرستان برای رقم زدن این پروژه خواستار رفع تعطیلی آن شد و افزود: رفع مشکلات پیش‌روی این پروژه که در دولت سیزدهم کلنگ‌زنی شده مطالبه مردم منطقه رنگین‌بان پل‌دختر است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان این‌که برای بررسی مشکلات پروژه پرورش ماهی رنگین‌بان، از آن بازدید میدانی به عمل می‌آورد، یادآورشد: مسوولان مربوطه در سطح شهرستان و استان، رفع تعطیلی و حل مشکلات پروژه پرورش ماهیان خاویاری این منطقه را در اسرع وقت پی‌گیر شوند که مطالبه جدی مردم است.

موسوی بر برگزاری برنامه‌ها به مناسبت سوم ماه رجب در پل‌دختر، مصادف با شهادت امام هادی(ع)،در مساجد و حسینیه‌ها تاکید کرد وبا تسلیت این روز گفت:این امام همام در طول دوران امامت خود مظلوم اما مقتدر و پیروز و تحت فشارهای زیاد وسنگین در عصر خود ، اما رسالت و امامت خود را مقتدرانه به سرانجام رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار