حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی اراک:

مردم حق دارند بر نمایندگان خودشان نظارت کنند

میرنظامی گفت: نمایندگان در عملکردشان باید شفافیت داشته باشند، مردم حق دارند بر نمایندگان خودشان نظارت کنند.
کد خبر: ۶۴۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۶ - 21January 2024

مردم حق دارند بر نمایندگان خودشان نظارت کنند«سید وحید میرنظامی» رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی اراک در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مواردی که حکمرانی می تواند مطلوب صورت بگیرد داشتن مجلس مطلوب و خوب است، اگر ما در اعمال حاکمیت مجلس خوب نداشته باشیم در بقیه موارد هم دچار مشکل خواهیم شد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی کلانشهر اراک با توجه به موضوع انتخابات بیان کرد: کسی که می‌خواهد وارد مجلس شورای اسلامی شود باید فهم، دانش، و آگاهی لازم را از مباحث داخلی و مباحث بین‌المللی داشته باشد.

میرنظامی ادامه داد: فردی که قرار است نماینده مردم باشد حتماً باید برنامه‌ریزی داشته باشد، برنامه‌ریزی پیش نیاز و مقدمه قانون گذاری است. نمایندگان در عملکردشان باید شفافیت داشته باشند، مردم حق دارند بر نمایندگان خودشان نظارت کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی کلانشهر اراک در پایان بیان داشت: نماینده باید نسبت به مردم، اولویت‌های مردم، قانون اساسی و مقام معظم رهبری متعهد و به هر آنچه که اولویت دارد پایبند باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار