اکبرصحرایی نویسنده دفاع مقدس:

خلق بزرگترین رمان دفاع مقدس با عنوان "سی مرد و قله قاف"

صحرایی از عمده ترین ویژگی های این رمان با سایر کارهایش گفت: در این رمان سعی شده است که تلفیقی میان داستان رمان با شاهنامه و هفت خان رستم وجود داشته باشد که این خود یک گونه تنیده شدن فرهنگی و پیوند معنوی، اسلامی بین ادبیات ملی و فرهنگ دینی ماست.
کد خبر: ۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵ - 27June 2013

خلق بزرگترین رمان دفاع مقدس با عنوان

اکبرصحرایی نویسنده در گفتگوی باخبرگزاری دفاع مقدس،

از خلق و انتشار بزرگترین رمان دفاع مقدس در 280 صفحه برای جوانان و نوجوانان، تحت عنوان "سی مرد و قله قاف" در سال  1392خبر داد.

صحرایی از عمده ترین ویژگی های این رمان با سایر کارهایشان گفت: در این رمان سعی شده است که تلفیقی میان  داستان رمان با شاهنامه و هفت خان رستم وجود داشته باشد که این خود یک گونه تنیده شدن فرهنگی و پیوند معنوی، اسلامی بین ادبیات ملی و فرهنگ دینی ماست.

ایشان در ادامه افزودند: که یکی دیگر از ویژگی این داستان که تمایز دهنده این کار از دیگرآثار می باشد. دارا بودن جان مایه طنز درون این داستان است که به خوبی در این رمان به آن ساخته و پرداخته شده است که امیدوارم مورد استقبال عزیزان جوان و نوجوان کشور عزیزمان قرار بگیرد.

لازم به ذکر است، اکبرصحرایی در گذشته کتابهایی با عناوین  "تپه جاویدی و راز اشلو"، "معمای کانال ماهی"، "کانال مهتاب"، "پرونده 312"، "آنا هنوز هم میخندد"، "خیابان پیر"، "کاش کمی بزرگتر بودم"، و "شمشاد و آرزوی چهارم" را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

نظر شما
پربیننده ها