حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

هیچ دستگاه اجرایی نباید از نامرذ انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کند

نظری گفت: هیچ دستگاه اجرایی، مدیرکل، رئیس اداره و حتی کارمندان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی، نباید از نامرذ انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کند.
کد خبر: ۶۴۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ - 22January 2024

تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به اعلام امکانات خود برای انتخابات مجلس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه مواد ۷۰ تا ۸۰ قانون انتخابات ناظر به مسائل تبلیغاتی نامزدها است، اظهارداشت: هیچ دستگاه اجرایی، مدیرکل، رئیس اداره و حتی کارمندان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی، نباید از نامرذ انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کند چراکه باید در دولت سیزدهم، ترمیم رابطه دولت و مردم صورت گیرد و برگزاری انتخابات سالم یکی از مسیرهای ترمیم این رابطه است.

وی افزود: ماده ۱۳ قانون انتخابات شامل تمامی دستگاه‌های اجرایی است و این دستگاه‌ها باید همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مور نیاز را در اختیار برگزاری انتخابات قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به ارائه لزوم اعلام امکانات دستگاه‌های اجرایی برای قرار دادن عادلانه آن در اختیار تبلیغات نامزدها، عنوان کرد: تا سوم بهمن‌ فرصت برای اعلام امکانات از سوی دستگاه‌ها باقی است و تعدادی از دستگاه‌ها هنوز امکانات خود را اعلام نکرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار