ما متحدیم/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا:

اردوی «طلایه داران جهاد تبیین و مبلغات» مازندران برگزار شد

حجت الاسلام «نبوی» گفت: اردوی «طلایه داران جهاد تبیین و مبلغات» مازندران به همت بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ - 04February 2024

اردوی «طلایه داران جهاد تبیین و مبلغات» مازندران برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «سید میثم نبوی» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا امروز در حاشیه اعزام کاروان طلاب خواهر به راهیان نور از اعزام ۹۰ نفر طلبه خواهر بسیجی، مبلغین و مبلغان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و اظهار داشت: این برنامه به مناسبت خجسته سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همچنین ایام مبارک رجب در راستای کنگره هزار و ۴۰۰ شهید استان ولایتمدار و شهید پرور مازندران برگزار شد.

وی، آشنا شدن با فرهنگ والای ایثار و شهادت و همچنین مکتب والای شهدای انقلاب اسلامی و امام عظیم الشان انقلاب و فرمایشات گوهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «جنگ گنجینه تمام نشدنی است» اردوی «طلایه داران جهاد تبیین و مبلغات» برگزار شد تا خواهران طلبه ضمن آشنایی با فرهنگ والای ایثار و شهادت و تجدید عهد و پیمان با شهدا در دهه فجر انقلاب اسلامی بتوانند در باب جهاد تبیین اثرگذار باشند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج طلاب استان مازندران با همکاری حوزه‌های علمیه برادر و خواهر و مبلغین و مبلغان استان مازندران، به اعزام روحانی و طلبه به راهیان نور اقدام کرده است که اعزام روحانی کاروان همراه اتوبوس‌ها به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور بوده است.

این مسئول اعزام روحانیون مستقر با عنوان «سفیر بصیر» را نیز از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برگزاری نماز‌های جماعت، بیان احکام، تبلیغ چهره به چهره و کار‌های تبلیغی از جمله برنامه‌های این این روحانیون به شمار می‌رود که در قالب «زائر طلبه» اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار