یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

جلوه‌گری غیرت ملی مردم ایران در روز ۲۲ بهمن

رهبری مقتدرانه، ایمان و اعتقاد راسخ ملت ایران به اسلام و وحدت و انسجام مردم سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز چهل و پنجمین جشن تولدش برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۷ - 06February 2024

.گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- سمانه حسن‌خانی؛ ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ در تقویم جمهوری اسلامی ایران یادآور رشادت‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و ایثار هموطنانی است که هیچگاه ذلت را نپذیرفتند و تا جان در بدن داشتند در مقابل استکبار و استعمار رژیم طاغوت جنایتکار ایستادند.

نهضت مردمی با رهبری امام خمینی (ره) به سرمنزل مقصود رسید و توانست سلطنت شاهنشاهی در کشور را برای همیشه منحل کند و با اتحاد و یکدلی شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در سراسر کشور طنین‌انداز شد.

رهبری مقتدرانه، ایمان و اعتقاد راسخ ملت ایران به اسلام و وحدت و انسجام مردم سه عامل مهم پیروزی این انقلاب شد و بقای نظام اسلامی را در پی داشت و امروز چهل و پنجمین جشن تولدش را خواهیم گرفت.

علی‌رغم دشمنی‌های برخی از ابرقدرت‌ها که همچنان هم ادامه دارد ملت بزرگ ایران در طول این چهار دهه بر روی پای خود ایستاده و به موفقیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... دست یافته‌اند.

امروز ملت همیشه بیدار ایران است که در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان قرار دارد و به کوری چشم دشمنان این سرزمین هر روز در حال اوج گرفتن است قدرت نظامی و فن‌آوری، استقلالش در تصمیم گیری، ترکیب سرزمینی وسیع، منابع طبیعی غنی، موقعیت ژئوپلتیک، مردم سالاری دینی، وحدت ملی، تاریخ و فرهنگ غنی در کنار هم به ایران جایگاه ویژه‌ای در منطقه داده است.

ما برای انقلاب هزینه زیادی دادیم و با خون هزاران شهید آبیاری شده است، بنابراین هرگز اجازه نخواهیم داد که ثمره خون شهدا که جمهوری اسلامی است، به راحتی دستخوش چپاول و تجاوز دشمنان قرار گیرد. برخی براندازان با همراهی رسانه‌های معاند با ایجاد اغتشاش در کشور سعی داشتند مردم مخصوصا جوانان را از نظام اسلامی رویگردان کنند، اما آن‌ها یادشان رفته است این سرزمین کهن با شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت کرده است و تا پای جان برای نظام در صحنه هستند.

هرچند در داخل کشور کاستی‌هایی وجود دارد و دشمنان سعی دارند از آن مصادره به مطلوب کنند، اما ملت ما هوشیار و زمان شناس است و در بزنگاه‌های مختلف کشور حضور چشمگیری دارند. امروز که انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» به عزت و پیشرفت ایران معنا بخشیده است، باید با نگاه درست به ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی در چشم‌انداز گام دوم انقلاب، در عرصه علمی، سیاسی، نظامی و اقتصادی تلاش مضاعف کرده تا رونق تولید و شکوفایی اقتصادی سرعت بگیرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار