در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن چناران؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: انقلاب اسلامی در اوج کارآمدی است/ قله با ثبات قدم در مسیر انقلاب اسلامی فتح می‌شود

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: انقلاب اسلامی که امروز ۴۵ سالگی خود را جشن گرفته در اوج کارآمدی قرار دارد و اندیشه انقلاب صادر شده است و دل‌های مردم به تنگ آمده از ظلم را به خود جذب کرده و طرفداران بی‌شماری در جای‌جای دنیا دارد.
کد خبر: ۶۵۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 11February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: انقلاب اسلامی در اوج کارآمدی است/ قله با ثبات قدم در مسیر انقلاب اسلامی فتح می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ شهر چناران با گرامی‌داشت یاد و نام شهیدان، اظهار داشت: دشمن هیچگاه نخواسته که اتحاد و انسجام امت حزب‌الله و پیشرفت ایران اسلامی را ببیند اما شما مردم ثابت کردید که به کوری چشم دشمنان در وسط میدان حاضر هستید و بر عهدی که با امام راحل و شهیدان بسته‌اید ثابت قدم مانده‌اید. شهدا شهادت خواهند داد که شما امامین انقلاب را تنها نگذاشتید و از آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت کردید.

وی افزود: راه انتخابی مردم ایران اسلامی، راهی پربهجت و کاری که از ابتدا تاکنون انجام داده‌اید اعجازگونه است. مسیر پیش روی شما مسیر حق و مورد تایید اولیا دین و زیر نظر امام زمان (عج) است.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نایب امام زمان (عج) و جانشین رسول الله (ص) در وسط میدان ادای تکلیف و هدایت امت حضور دارند که باید خدا را شاکر باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: امروز در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب، ایران اسلامی یکپارچه شور، شعور و خروش انقلابی است. انقلابی‌گری روحیه‌ای است که امام راحل و شهدا از ما می‌خواهند. مسئولین خدمتگزار پای کار هستند و برای خدمت خالصانه به مردم تلاش می‌کنند، مردم هم باید پای آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار بمانند.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: دشمن‌شناسی ویژگی ممتاز ملت ایران است؛ بر همین اساس بغض و کینه دشمنان را در سینه دارند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن اینکه انزجار خود را از دشمنان و منافقین فریاد می‌زنند، دلبستگی‌ خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی که همان آرمان امام خمینی (ره) و شهیدان است، اعلام می‌کنند.

وی بیان داشت: از صدر تا ذیل مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردمی هستند و فاصله‌ای بین خادم و مخدوم و مردم و بزرگان انقلاب اسلامی وجود ندارد. دشمنان تلاش بسیاری می‌کنند تا ضمن القا عدم دستیابی نظام مقدس اسلامی به اهداف خود، جامعه را از خدمتگزاران خود ناامید و نسبت به آن‌ها بدبین شوند اما هر آنچه تلاش می‌کنند نتیجه عکس می‌گیرند.

این مقام مسئول یادآور شد: دشمن ۴۵ سال روزشماری می‌کند امت حزب‌الله دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی بردارد تا مجدداً به آقایی خود برگردد، اما شما پیوسته با شعار «مرگ بر آمریکا» این توطئه دشمن را خنثی کرده‌اید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تأکید کرد: انقلاب اسلامی که امروز ۴۵ سالگی خود را جشن گرفته است در اوج کارآمدی قرار دارد و شعائر انقلاب صادر شده است و دل‌های مردم به تنگ آمده از ظلم را به خود جذب کرده و طرفداران بی‌شماری در جای‌جای دنیا دارد. طرفداران انقلاب اسلامی حتی در مرکز نظام سلطه از طرفداران حاکمانشان بیشتر است.

یوسفعلی‌زاده در ادامه با تبیین نقش بسیج در صدور اندیشه انقلاب اسلامی، بیان داشت: بسیج مولود انقلاب و پرورش‌یافته مکتب امام راحل و رمز مبارزه با ظلم و نفی استکبار است. بسیج مشت امت‌های مظلوم به پیشانی ظالمین است. بسیج جهان اسلام خواب راحت را از دیدگان مستکبرین ربوده و پرچم عزت مسلمانان را برافراشته که گسترش تفکر بسیجی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌آید. 

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت کارآمد و پیروز است، تصریح کرد: مبارزه هزینه دارد اما قطعاً هزینه آن از سازش کمتر است. امروز منطق مقاومت، شهادت، مردانگی، کوتاه نیامدن در برابر ظالم و عدم سازش با مستکبرین، صادر شده است و آزادیخواهان عالم در برابر زیاده‌خواهی‌های ظالمین ایستاده‌اند.

این مقام مسئول ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بشارت داده‌اند که به قله نزدیک شده‌ایم؛ برای فتح قله، آحاد جامعه باید پای کار انقلاب بمانند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند و تحقق آرمان شهیدان را در دستور کار خود قرار دهند تا انقلاب اسلامی را با دستان باکفایت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم (عج) تحویل دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: آن روز نه دیر است و نه دور، ان‌شاءالله باز هم فتح و ظفر و پیروزی را خواهیم دید. امیدواریم خدا همچون گذشته لطف و برکات جهان‌شمول خود را به امت حزب‌الله ارزانی دارد.

یوسفعلی‌زاده در ادامه با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند، خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش است. دشمن با صد زبان به دنبال کم کردن مشارکت مردم در این حماسه سیاسی است اما مردم شهیدپرور و انقلابی به یک دلیل و آنهم تداوم مسیری که امام راحل و شهدای والامقام پیش روی ما قرار دادند باید به انتخابات آری بگویند و با مشارکت حداکثری خود در آن، برگ دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی بیفزایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار