یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

تا آخر ایستاده‌ایم

دشمن هر چه قدر قوی باشد در مقابل اتحاد و همبستگی یک ملت مومن، انقلابی و شجاع کاری از پیش نخواهد برد، چون قدرت یک کشور بیشتر از آنکه به تسلیحات نظامی وابسته باشد بیشتر به اقتدار مردم متکی است.
کد خبر: ۶۵۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۴ - 13February 2024

تا آخر ایستاده‌ایمگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس_ سمانه حسن‌خانی؛ همواره در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها بر اتحاد و همدلی مردم برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی از توطئه‌ها و دشمنی‌ها تاکید کرده‌اند.

همچون سال‌های گذشته سالگرد چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور میلیونی مردم ایران در سراسر کشور برگزار شد تا بار دیگر برای دشمنان کج فهم این سرزمین ثابت شود که این اتحاد و همدلی ذیل پرچم مقدس سه رنگ ایران به وجود آمده و تا قیام حضرت مهدی (عج) پایدار و ناگسستنی خواهد ماند.

دشمنان این آب و خاک از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز از جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته تا تحرکات ضد انقلاب تجزیه طلب با جنگ نرم، جنگ اقتصادی و جنگ هیبریدی به دنبال تبر زدن به ریشه نهال نوپای انقلاب بودند؛ اما اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران تا به امروز اجازه نداده است آن‌ها به هدف شومشان برسند و امروز این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده است که طبق سخنان رهبر انقلاب اسلامی «غلط می‌کند کسی که فکر کَندن درخت تناور جمهوری اسلامی را هم بکند.»

دشمن هر چه قدر قوی باشد در مقابل اتحاد و همبستگی یک ملت مومن، انقلابی و شجاع کاری از پیش نخواهد برد، چون قدرت یک کشور بیشتر از آنکه به تسلیحات نظامی وابسته باشد بیشتر به اقتدار مردم متکی است.

جمهوری اسلامی ایران با رنگبندی مختلف اقوام از شمال تا جنوب از غرب تا شرق یکپارچه دارای یک هدف و مسیر است؛ اکثریت مردم ایران با فرهنگ، زبان و مذاهب مختلف می‌خواهند ایران همواره عزیز بماند و انقلابش الگوی کشور‌هایی باشد که زیر یوغ استعمار گرفتار شده‌اند.

آری یک ملت مصمم، مؤمن، متحد و یکپارچه در مسائل مختلف کشور ازجمله سیاست خارجى و داخلی عزت دارد و در اجراى مقررات و سیاست‌هاى لازم در داخل، قدرت پیدا می‌کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره فرموده‌اند‌: اتحاد و اتفاق کلمه، وسیله‌ى عزت اوست، وسیله‌ى قدرت اوست. آن چیزی که ملت را نگه میدارد امید است و وحدت؛ اتحاد میان آحاد مردم. بله، سلایق مختلفی وجود دارد، اختلافات نظر در مسائل گوناگون وجود دارد، اما درباره‌ی اسلام، درباره‌ی نظام، درباره‌ی انقلاب، وحدت نظر بین مردم هست؛ نگذاریم این وحدت نظر از بین برود.

یکی از نیاز‌های مهم امروز ما اتحاد ملی است. اتحاد ملی سد است، دیواره‌ی محکم سر به فلک کشیده است در مقابل دشمن؛ اتحاد ملی همان چیزی است که نقش بسیار عظیمی در پیشرفت در پیروزی انقلاب و بعد هم در پیشرفت انقلاب داشت، امروز ما نیاز داریم به اینکه این اتحاد را هرچه ممکن است بیشتر کنیم.

در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی به لطف الهی حضور میلیونی مردم را دیدیم که مظهر عزت و اتحاد ملی شدند و این راه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار