مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا:

مجموعه‌های بسیج در تزریق امید و الگوسازی نقش آفرین هستند

سرهنگ «نوری» گفت: بسیج اقشار در کنار دیگر دستگاه‌ها در حوزه تزریق امیدآفرینی و الگوسازی نقش آفرین است.
کد خبر: ۶۵۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ - 20February 2024

مجموعه‌های بسیج در تزریق امید و الگوسازی نقش آفرین هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، در قالب رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با حضور سرهنگ «شهرام نوری» مسوول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا از سایت همراه اول نوعلم شهرستان بابل با ارزشی به اعتبار ۵۰ میلیارد ریال بهره برداری به عمل آمد.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه ۲۰ سازمان قشری در جمع‌های مختلف نخبگانی داریم، افزود: بعد از پایان جنگ با فرمان حضرت امام بسیج دانشجویی و طلبه بعنوان اولین قشر‌های بسیج اقشاری و متخصصین تشکیل شد و در این چند سال توسعه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: از جمله بسیج اقشاری بسیج اساتید، بسیج روحانیون، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی هستند و در بخش مهندسین، بسیج عمران و معماری، بسیج صنعت و معدن و بسیج کشاورزی داریم که در کنار دستگاه‌ها و به عنوان کمک کار دستگاه‌ها انجام وظیفه می‌کنند.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا گفت: هدف ما در کلیت نقش آفرینی در دو قسم امید آفرینی و الگو سازی است.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی، در خدمت نظام و انقلاب است و مدام می‌بایست عنصر امید را در همه جوامعی که کار می‌کند و در جامعه هدف خویش پمپاژ کند، زیرا دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و مسئولین است.

این مسئول گفت: زحمات و خدماتی که شما در مجموعه‌های مختلف مثل مخابرات به مردم ارائه می‌دهید باعث ایجاد امید در مردم می‌شود.  

سرهنگ نوری درخصوص الگوسازی بسیج بیان کرد: شاید بعضی از کار‌ها را به‌عنوان رزمایش یا به‌عنوان نمادین برگزار کنیم و این بیشتر به‌عنوان الگو است که مجموعه‌های دیگر هم از این روش و منش کاری بهره بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها