مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا خبر داد؛

رونمایی از ۱۳ برنامه شاخص در رزمایش «جهادگران فاطمی» مازندران

«حسین زاده» گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی از ۱۳ برنامه شاخص رونمایی و شش طرح عمرانی افتتاح شد.
کد خبر: ۶۵۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ - 21February 2024

رونمایی از  ۱۳ برنامه شاخص در رزمایش «جهادگران فاطمی» مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «مقداد حسین زاده» مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا امروز در حاشیه آئین اختتامیه رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با اشاره به اینکه این رزمایش از ۲۸ بهمن آغاز و در امروز به پایان رسید، اظهار داشت: در این رزمایش ۲۶۰ دستگاه اداری، فنی، اجرایی و مهندسی استان حضور داشتند و نزدیک به هزار و ۱۰۰ مهندس با ۴۴۰ برنامه متنوع اجرا شد.

وی درخصوص آورده این رزمایش اذعان داشت: در رزمایش جهادگران فاطمی از ۱۳ برنامه شاخص رونمایی و شش طرح عمرانی افتتاح شد که در مجموع قریب به ۱۰۰۰ میلیارد ریال آورده برای مردم عزیز استان داشته است.

حسین زاده تصریح کرد: دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز ملی مهندس را ما امروز مصوب کردیم و ان شالله از سال بعد نیز این رزمایش برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان تقدیر و تشکر خود را از مهندسینی که در این هفته کار را به نحو احسن پیش بردند، از زحمات همه دستگاه‌های استانی، مدیران عامل شرکتها، روسای سازمان‌ها و ادارات در سطح استان و شهرستان‌ها و همچنین از فرماندهان نواحی سپاه سرزمینی به ویژه همکاران در مجموعه سپاه کربلا و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران بیان داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار