مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور عنوان کرد؛

هم افزایی مطلوب دستگاه‌ها و نهاد‌های استان مازندران در رزمایش «جهادگران فاطمی»

«قنادزاده» گفت: تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌های مجموعه استان مازندران، هم افزایی خوبی را در رزمایش جهادگران فاطمی از خود نشان دادند و به یک نقطه مشترکی رسیده بودند.
کد خبر: ۶۵۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ - 21February 2024

هم افزایی مطلوب دستگاه‌ها و نهاد‌های استان مازندران در رزمایش «جهادگران فاطمی»به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «محسن قنادزاده» مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور امروز در حاشیه آئین اختتامیه رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با اشاره به اینکه اختتامیه‌ی رزمایش جهادگران فاطمی سه محور داشت، اظهار داشت: محور اول، تجلیل از مهندسین کشور به مناسبت روز مهندس بود و محور مهم و اساسی خود رزمایش بود که امروز به نحو احسن انجام و تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌های مجموعه استان، هم افزایی خوبی را از خود نشان دادند و به یک نقطه مشترکی رسیده بودند.

وی با اشاره به برگزاری این رزمایش در سراسر کشور افزود: این رزمایش در سراسر کشور اجرا شد و همکاران ما در استان‌ها هم همین اندازه تلاش کردند و خدماتی را در خصوص موضوعاتی که هدف برنامه ما بود در این رزمایش انجام دادند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور درخصوص محور سوم بیان کرد: محور سوم جشنواره هم، جهادگران فاطمی بود که آثاری را که به دبیرخانه ارسال شده بود داوری و امروز در استان مازندران از برگزیدگان جشنواره جهادگران فاطمی هم تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار