فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

ارائه بیش از هزار میلیارد خدمات مهندسی در قالب رزمایش «جهادگران فاطمی»

سردار «مسلمی» گفت: یکی از دستاورد‌های بسیار ارزشمند رزمایش «جهادگران فاطمی» ایجاد همدلی و همگرایی بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه مهندسین بوده است.
کد خبر: ۶۵۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹ - 21February 2024

ارائه بیش از هزار میلیارد خدمات مهندسی در قالب رزمایش «جهادگران فاطمی»به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در حاشیه آئین اختتامیه رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق برگزاری آئین اختتامیه‌ی رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی بسیج مهندسین را در استان مازندران داریم.

سردار مسلمی ادامه داد: این رزمایش در سراسر کشور از ۲۸ بهمن آغاز و امروز دوم اسفند اختتامیه‌ی این رزمایش به نیابت از سراسر کشور و به میزبانی استان مازندران در حال برگزاری است.

وی در خصوص دستاورد‌های این رزمایش گفت: یکی از دستاورد‌های بسیار ارزشمند این رزمایش ایجاد همدلی و همگرایی بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه مهندسین بوده و طرح‌های بسیار خوبی در استان افتتاح شده و مجموعا استان مازندران در موضوعات آبرسانی، ساخت تجهیزات پایشی در استان و در حوزه آب و برق توانست پروژه‌های بسیار خوبی را افتتاح کند و عمده این پروژه‌ها به دست عزیزان مهندس بسیجی ما طراحی و به اجرا و بهره برداری رسیده است. 

فرمانده سپاه کربلا از میزان اعتبار صرف شده در این رزمایش خبر داد و اذعان داشت: حدود هزار میلیارد ریال مجموع اعتباراتی است که در این هفته در استان مازندران صرف شده است که برکات بسیار خوبی هم برای مردم عزیز داشته است.

سردار مسلمی در پایان گفت: خدا را شاکریم که از چنین جوانان و مهندسین و نخبگانی در استان بهره مندیم که میتوانند نیاز استان را به درستی بشناسند و آن را برطرف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها