مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

مدیران روابط عمومی زبان گویا و معرف هر سازمان به جامعه هدف هستند

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: مدیران روابط عمومی زبان گویا و معرف هر سازمانی به مخاطبین و جامعه هدف هستند.
کد خبر: ۶۵۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ - 21February 2024

مدیران روابط عمومی زبان گویا و معرف هر سازمان به جامعه هدف هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در آئین افتتاحیه همایش سراسری مسئولین روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که به میزبانی استان مازندران در مرکز خدمات روحی و رفاهی نور مجتمع عملیاتی و آموزشی شهید ستاری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: مازندران دیار علویان، دیار علمای بزرگ و مجاهدان و دیار ده هزار و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس و دیار ۱۷۴ هزار رزمنده و مجاهد فی سبیل الله است.

وی افزود: روابط عمومی یکی از مجموعه‌های پرتلاش و زبان گویای هر سازمان است و مدیر روابط عمومی باید اهل تحلیل و به مأموریت‌های سازمان مسلط باشد تا بتواند با زبان و بیان گویا تلاش سازمان را به جامعه هدف و مخاطبان منعکس کند.

این مسئول ادامه داد: امروز آگاهی و بصیرت سلاح ما در عصر رسانه و فضای مجازی است و باید از ابزار‌های مهم کاری در حوزه روابط عمومی نیز باشد تا بتوانیم یک روابط عمومی موفقی باشیم.

سرهنگ پاسدار سلامی عنوان کرد: در شرایط جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای باید با ابزار رسانه و فضای مجازی و جهاد تبیین به مقابله با دشمن برویم.

این مسئول، کار روابط عمومی در حوزه دفاع مقدس را گسترده و وسیع دانست که باید ارزش‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را به خوبی در جامعه دنبال کند.

سرهنگ پاسدار سلامی ظرفیت شناسی را وظیفه مسئول روابط عمومی ذکر کرد و گفت: اگر سیاستگذار، ریل‌گذار و برنامه ریز خوبی باشیم می‌توانیم در جامعه در حوزه ارزش‌های دفاع مقدس ظرفیت‌های فراوانی را شناسایی کنیم.

وی تصریح کرد: باید برای ۱۰۰ برابری شدن فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس تلاش کنیم که لازمه آن هم افزایی با ظرفیت‌های فرهنگی است.

سرهنگ پاسدار سلامی از تشکیل ۱۶ کارگروه در حوزه دفاع مقدس و مقاومت در استان مازندران خبر داد و اذعان داشت: حدود ۲۰ نفر از نهاد‌های لشکری و کشوری و دستگاه‌های فرهنگی و نظامی عضو این کارگروه‌ها هستند و بنا داریم برنامه برای کارگروه‌ها تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه با مسئولین این کارگروه‌ها جلسات مختلف برگزار شده است، برنامه محور کردن دستگاه‌های مختلف در حوزه دفاع مقدس را از دیگر اهداف برشمرد.

سرهنگ پاسدار سلامی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی ما در دفاع مقدس پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها بود و امروز نیز هنر ما این باشد که مردم را پای کار دفاع مقدس بیاوریم.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد از یادواره‌های کشور در استان مازندران برگزار می‌شود، اذعان داشت: این یادواره‌ها با همت مردم در شهر، روستا و بخش‌های مختلف برگزار می‌شود و باید برنامه‌های حوزه ایثار و جهاد و مقاومت در سراسر کشور با ظرفیت مردم دنبال شود که یکی از کار‌های مهم در حوزه دفاع مقدس به شمار می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ یادمان شهید گمنام در استان مازندران وجود دارد، تأکید کرد: این یادمان‌ها ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی بزرگی برای انقلاب و نظام اسلامی و ترویج سیره شهدا در جامعه هستند و امروز در جنگ ترکیبی به آن نیازمندیم.

وی بیان کرد: یادمان‌های شهدای گمنام به عنوان پایگاه بزرگ فرهنگی برای انقلاب و نظام و ارزش‌های انقلابی به شمار می‌آید که هم زیارتگاه مردم هستند و هم برنامه‌های منظم هفتگی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه نزدیک به ۹۰ مراسم عقد و ازدواج در یادمان شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، گفت: برگزاری یادواره‌های مختلف ظرفیت مهم فرهنگی و تبلیغی در حوزه دفاع مقدس است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: در ایام شهادت شهدای عملیات والفجر هشت هستیم و استان مازندران بیش از ۴۰۰ شهید در این عملیات تقدیم کرد و باید در این ایام یاد رزمندگان دفاع مقدس را گرامی بداریم.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه در دفاع مقدس سلاح ما سلاح ایمان، تدین وحدت و حماسه بود، تصریح کرد: امروز اگر در شرایط جنگ ترکیبی در حوزه انقلاب و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس با سلاح ایمان و معنویت در مقابل دشمنان بایستیم و خودمان را به ارزش‌های انقلابی و دینی آراسته کنیم در جامعه اثرگذار خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار