معاون هنری وزیر ارشاد:

امیدوار به تداوم جشنواره‌های هنری در استان یزد هستیم

سالاری ضمن قدردانی از میزبانی استان یزد از بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک گفت: امیدوار به تداوم جشنواره‌های هنری در استان یزد هستیم.
کد خبر: ۶۵۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 25February 2024

امیدوار به تداوم جشنواره‌های هنری در استان یزد هستیمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمود سالاری» معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در مراسم اختتامیه بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک که به میزبانی شهرستان اردکان در استان یزد برگزار شد، ضمن قدردانی از میزبانان این جشنواره اظهار داشت: مردم و مدیران استان به ویِژه استاندار یزد و فرماندار اردکان همراهی بسیار خوبی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره داشتند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب در استان یزد عنوان کرد: امیدوار به تداوم برگزاری این جشنواره و سایر جشنواره‌های هنری در استان یزد هستیم.

سالاری با ابلاغ پیام وزیر به دست اندرکاران برگزاری این جشنواره، از همکاری مردم و مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک در استان یزد تقدیر کرد.

هنر نمایش زمینه حضور معلولان در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم می‌کند

«رضا ابهت» مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به حضور معلولان استان یزد در بخش فراگیر این جشنواره اظهار داشت: حضور معلولان در صحنه اجتماع ضروری است.

ابهت عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ درصد جمعیت کشور را معلولان تشکیل می‌دهند که این جمعیت در استان یزد ۳۲ هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی تاکید کرد: باید مقدماتی فراهم شود تا معلولان در همه عرصه‌ها حضور داشته باشند و هنر نمایش می‌تواند این مسیر را بهتر محقق کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار