نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر خبرداد؛

تدوین نظام مسائل فرهنگ عمومی استان بوشهر

آیت‌الله «صفایی بوشهری» گفت: نظام مسائل فرهنگ عمومی استان به شکل عام و به نحو آمایشی تدوین شده و در خصوص بررسی و برطرف نمودن مسائل فرهنگی شهرستان‌ها نتیجه بخش بوده است.
کد خبر: ۶۵۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ - 13March 2024

تدوین نظام مسائل فرهنگ عمومی استان بوشهر به شکل عام و آمایشیبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در نشست وبیناری هیئت رئیسه شورای فرهنگ عمومی استان با اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار داشت: ما بر دو پایه اساسی دیانت که حامل تاریخی کهن و مقاومت است برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به صورت مستمر مجری آن هستیم که دستاورد آن، احیا و جان بخشیدن به تاریخ مقاومت و دیانت و انتخاب استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآن و مقاومت در ایران بوده است.

وی افزود: نظام مسائل فرهنگ عمومی استان به شکل عام و به نحو آمایشی تدوین شده و در خصوص بررسی و برطرف نمودن مسائل فرهنگی شهرستان‌ها نتیجه بخش بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، از تألیف کتب فرهنگی در سطح کشور خبر داد و یادآور شد: تألیف کتب فرهنگی اعم از اخلاق قضایی برای حوزه کاری قوه قضیه و برای استان بوشهر آسیب شنایی آئین بازرسی و دادرسی در حال اجرا است.

صفایی بوشهری گفت: شورای فرهنگ عمومی باید به تناسب مسئله مطروحه در دستگاهی اجرا شود که در رابطه با دستور العمل‌های عمده هستند و احیا کردن مسائل فرهنگ عمومی قضایی، توسعه فرهنگ عمومی در بقاع متبرکه به خوبی انجام شده است. دوازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در هفته پایانی سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار