واکنش حماس به شهادت مسئول توزیع کمک‌های بشردوستانه

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که هدف قرار دادن کمیته‌های عشایری اوج وحشی‌گری صهیونیست‌ها را می‌رساند.
کد خبر: ۶۵۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ - 20March 2024

واکنش حماس به شهادت مسئول توزیع کمک‌های بشردوستانهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد اقدام ارتش نازی و جنایتکار اسرائیل به هدف قرار دادن کمیته‌های مردمی و عشایریِ مسئول توزیع کمک‌های بشردوستانه در میدان الکویت در جنب شهر غزه و شهادت شماری از کارکنان این کمیته‌ها دلیلی دیگر بر وحشی‌گری صهیونیست‌های جنایتکار است که به دنبال هدف قرار دادن هرگونه نهاد محلی و عشایری ملی در غزه است که اقدام به توزیع کمک‌های بشردوستانه می‌کنند تا اینگونه طرح شوم و خبیثانه خود با هدف کوچاندن ملت فلسطین را به اجرا گذاشته و موجب انتشار هرج و مرج و ناامنی در این باریکه شوند.

حماس عنوان کرد: ما تاکید می‌کنیم تشدید جنایات خونین دشمن صهیونیستی هرگز عزم و اراده ملت فلسطین را در هم نمی‌شکند و آن‌ها را متزلزل نخواهد ساخت و ملت فلسطین و عشایر و تمامی جریان‌های آن متحد و یکپارچه به مقابله با توطئه‌های دشمن جنایتکار ادامه خواهند داد.

این جنبش از جامعه جهانی و تمامی نهاد‌های بین‌المللی و منطقه‌ای دعوت کرد به مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود عمل کرده و جلوی جنایات دشمن نازی صهیونیستی که همچنان به کشتار فلسطینیان از طریق بمباران وحشیانه یا با استفاده از سلاح گرسنگی در مقابل دیدگان جهانیان ادامه می‌دهد، را بگیرند.

جنگنده‌های اسرائیلی منزل خانواده الهباش در شرق اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. گفته شده در این جنایت ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زیر آوار مانده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار