استاندار کرمانشاه:

امروز در غزه فرهنگ جهاد و شهادت خودنمایی می‌کند

«صحرایی» گفت: امروز در غزه فرهنگ جهاد و شهادت خودنمایی می‌کند و بزرگترین تجمعات در حمایت از مردم غزه برگزار می‌شود و این صدور انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۵۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ - 05April 2024

استاندار کرمانشاه: امروز در غزه فرهنگ جهاد و شهادت خودنمایی می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس با بیان اینکه به لطف الهی و ثمره خون‌های مردم مظلوم غزه، جهان اسلام و جامعه مستضعفین در حال کسب یک پیروزی بی بدیل بوده و مستکبرین عالم در حال یک شکست تاریخی و تمدنی هستند، اظهار داشت: اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک است.

وی با بیان اینکه موازنه قدرت در جهان در حال تغییر است، گفت: جهان اسلام در قرون اخیر دچار یک افت تاریخی شده بود که روی کار آمدن پادشاهان بی کفایت در نقاط مختلف جهان اسلام در ۱۵۰ سال اخیر، غفلت و انفعال مردم در جهان اسلام و پدیده نفوذ بیگانگان و خائنین سه علت اصلی افت جهان اسلام بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در قرن بیستم میلادی یک پدیده شوم و خطرناک اتفاق افتاد و به مسلمانان تلقین می کردند که عقب ماندگی جهان اسلام از دین‌داری است و پیشرفت غرب‌ها بخاطر بی دینی است، گفت: در چنین شرایطی در نقطه‌ای از دنیا که کسی فکرش را هم نمی‌کرد یک شگفتانه تمدنی رخ داد و مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) انقلابی را رقم زدند که مبنای یک نظام حکومتی دینی شد.

وی با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام(ره) و با بیان اینکه از آن زمان تاکنون تمدن غرب دچار سئوالات بی پاسخ هویتی زیادی شده، گفت: روزگاری فلسطین مساله اول جهان اسلام بود، اما امروز به مساله اول بشریت، انسانیت، آزادگی و حریت تبدیل شده است.

استاندار کرمانشاه به کشتار مردم بی دفاع غزه اشاره و عنوان کرد: امروز فلسطین و غزه بهترین نمایشگاه برای نشان دادن پشت پرده تمدن غرب است.

وی با بیان اینکه امروز در غزه فرهنگ جهاد و شهادت خودنمایی می‌کند، اظهار کرد: امروز بزرگترین تجمعات در حمایت از مردم غزه برگزار می‌شود و این صدور انقلاب اسلامی ایران است.

صحرایی ادامه داد: امروز اسراییل در یک دوگانه مرگبار گرفتار شده و این بزرگترین سیلی جهان اسلام به رژیم صهیونیستی و حامیانش است. امروز اسراییل یا باید ادامه جنگ و تداوم فریاد مظلومیت مسلمانان و رسوایی تفکر وحشی حاکم بر غرب را انتخاب کند و یا پایان جنگ بدون رسیدن به هدفش و پذیرش فضاحت یک شکست تاریخی که هر کدام را انتخاب کند یک شکست است و به همین خاطر به هر دری می زند که خود را از این منجلاب نجات دهد. رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با شروع یک جنگ با یک قدرت بزرگ مانند ایران، خود را از شکست از یک گروه مقاومت خلاص کند و اینجاست که ما باید هوشیار باشیم و تدبیر کنیم.

وی با بیان اینکه براساس آیات قرآن معتقدیم پیروزی از آن جبهه اسلام و شکست در انتظار جبهه کفر و الحاد است، گفت: قطعا به زودی شاهد پیروزی مردم غزه و اضمحلال رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها