هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس استان اردبیل:

سردار حجازی مجاهدی با ایمان و راستین بود

سرهنگ پاسدار«عطایی» گفت: سردار حجازی مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید.  
کد خبر: ۶۶۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ - 18April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سرهنگ پاسدار «جهانبخش عطایی» هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس استان اردبیل امروز (پنجشنبه) در مراسم سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی»که در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد اظهار داشت: سردار حجازی مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت وهمواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید. 

هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس  شهادت را هنر مردان خدا دانست و گفت: شهادت بالاترین درجه الهی است که سردار حجازی به فیض آن رسید.

سرهنگ عطایی به اقدام دفاعی و تلافی جویانه سپاه ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در عملیات وعده صادق هیمنه رژیم اشغالگرقدس درهم شکسته شد و آثار این حمله تا سالیان سال در تاریخ محور مقاومت و جهان ثبت خواهد شد. 

در ادامه سید حامد عاملی استاندار اردبیل استاندار اردبیل نیز با اشاره به عملیات غرورآفرین، دقیق و حساب شده وعده صادق گفت: این عملیات نشان دهنده صلابت و قدرت نظامی روز افزون کشورمان است که باعث شد جهان مبهوت ومتخیر این سطح از امادکی و قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی شود. 

وی به جنایت‌های آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی یکی از مشخصات بارز این شهید بزرگوار بود که در همه سال‌های خدمت و در مسئولیت‌های مختلف به‌ویژه در جبهه مقاومت، آن را حفظ و اشاعه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار